Duizenden zijn mij al voorgegaan, maar ziggo lijkt er voor te willen kiezen om iedereen afzonderlijk te willen behandelen. Met de nieuwe model van van sagecom zijn er maar 2 DCHP mogelijkheden 192.168.178.x of 192.168.0.x. Waarom weet geen mens. Ik wil 192.168.2.x, omdat dit past in mijn beheer van 3 afzonderlijke thuisnetwerken.
Ziggo - kun je dit svp veranderen. Mijn contactgegevens staan in mijn profiel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @DHCPfrustrated, welkom hier!
Dat gaan we regelen! Zoals hier al is aangegeven kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn inderdaad al de nodige reacties hierover voorbijgekomen. Waarom Ziggo het er uit heeft gehaald is onduidelijk. Op verzoek wordt het aangepast en dat heb je nu gedaan. Ik adviseer een eigen router, dan heb je volledige vrijheid en meer.
Je wilt je subnet aanpassen naar 192.168.2.0/24 en niet je dhcp (dat is een foute omschrijving)
@Eddie the Eagle schreef:Er zijn inderdaad al de nodige reacties hierover voorbijgekomen. Waarom Ziggo het er uit heeft gehaald is onduidelijk. Op verzoek wordt het aangepast en dat heb je nu gedaan. Ik adviseer een eigen router, dan heb je volledige vrijheid en meer.
100% mee eens.
Hi @DHCPfrustrated, welkom hier!
Dat gaan we regelen! Zoals hier al is aangegeven kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.
opgelost. ik snap alleen nog steeds niet waarom ziggo zo moeilijk doet.
@S4R fijn dat je dit verduidelijkt. het helpt echt (niet)
@DHCPfrustrated schreef:@S4Rfijn dat je dit verduidelijkt. het helpt echt (niet)
Graag gedaan😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.