Nieuwe SmartWifi router/modem ontvangen. Kan bij DHCP het lokaal IP-adres niet wijzigen. Staat nu op 192.168.178.1 en moet naar 192.168.2.1. In de oude modem kan dat wel.
Hoe kan ik dit fixen, want ons complete bedrijfsnetwerk is op de range 2.X ingesteld en ik heb geen zin om 30+ apparaten te gaan aanpassen en de servers opnieuw te gaan configureren.
Ik ga nu de oude modem weer terugplaatsen, maar die functioneert nog maar tot ergens volgende week.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Paul, helaas nog steeds niet gelukt. Als lokaal adres wil aanpassen, blijf ik foutmeldingen krijgen.
@GRIPFACTORY Balen dat het nog steeds niet lukt! Ik heb dit direct doorgegeven aan onze contactpersonen bij inhome engineering.
@Paul, ik hoop dat het probleem morgen wel is opgelost, want anders zitten we weer zonder internetverbinding op ons kantoor. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een update /c onfiguratiewijziging door te geven?
@Paul, ik kon vanochtend eindelijk het DHCP lokaal adres kunnen instellen. Fijn dat het is gelukt, maar minder fijn dat het zo lang heeft geduurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.