Hallo,
Vanochtend heb ik een Sagemcom modem ontvangen welke de oudere connectbox vervangt.
Na de activatie kwam ik er helaas achter dat de DHCP range niet zomaar gewijzigd kan worden.
Graag zou ik deze veranderen van 192.168.178.xxx naar 192.168.1.xxx i.v.m. vele apparaten op het netwerk met een statisch IP.
Uit de andere topics begrijp ik dat dit alleen door Ziggo van buitenaf gedaan kan worden.
Zou iemand dit voor mij kunnen regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @tawar903, welkom hier!
Zeker kan ik dit verzoek ook voor jou indienen. Bij deze heb ik het verzoek zojuist ingediend. In het algemeen is het binnen 2 werkdagen aangepast. Nadat het verzoek is verwerkt moet het modem wel even gereset worden, zodat je de gewenste IP-Range en subnet kan instellen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je in je profiel je postcode en huisnummer zet dan weten ze wie je bent.
En je wilt dus subnet 192.168.1.0/24
Een Ziggo Mod kan dit voor je oppakken en afhandelen.
Hi @tawar903, welkom hier!
Zeker kan ik dit verzoek ook voor jou indienen. Bij deze heb ik het verzoek zojuist ingediend. In het algemeen is het binnen 2 werkdagen aangepast. Nadat het verzoek is verwerkt moet het modem wel even gereset worden, zodat je de gewenste IP-Range en subnet kan instellen
Hallo, Kun je die van mij ook aanpassen naar 192.168.1.x
Het is niet te doen om alle apparatuur aan te passen.
Bedankt! Ik heb even gekeken en het werkt inmiddels
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.