1
Vraag
2
Reacties
JoepEijkels

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

DHCP range aanpassen laatste 2 octets

Recentelijk heb ik de nieuwe Connectbox Giga ontvangen en aangesloten, helaas kan ik de DHCP range niet aanpassen. Andere posts hier over hebben hier een update voor ontvangen? Ook las ik dat het in de voormalige UPC gebieden langer kan duren voor dat deze updates beschikbaar werden.

 

Nu heb ik de (nieuwe) Connectbox Giga een week lang online gehouden, in de hoop dat deze op de achtergrond de update kreeg, zojuist herstart maar het laat me nog niet toe om het 1 na laatste octet aan te passen.

 

Is er een locatie waar ik deze update handmatig van kan downloaden? Of wordt deze op aanvraag naar een specifiek adres gestuurd?

 

Voor verduidelijking;

Automatisch staat de DHCP configuratie zo dat het ipv4 adressen leased voor 192.168.178.*

Deze wil ik graag aanpassen naar 192.168.0.* zodat een aantal apparaten binnen mijn homenetwerk weer bereikbaar zijn

 

Conform standaard specificatiesDOCSIS 3.1
Hardware versie11
Software versie01.02.065.24.EURO.SIP
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Sorry voor onze late reactie @JoepEijkels, achter de schermen zijn we echter druk voor je bezig geweest en de aanpassing is doorgevoerd! Als het goed is, kun jij nu ook weer verder. Laat het gerust weten als je toch nog ergens tegenaan loopt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt niet handmatig downloaden en het gaat ook niet automatisch.

 

Een Ziggo moderator kan gewijzigde software en/of configuratie op je modem zetten, als dit in jou geval in jouw regio en met jouw modem mogelijk is.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Sorry voor onze late reactie @JoepEijkels, achter de schermen zijn we echter druk voor je bezig geweest en de aanpassing is doorgevoerd! Als het goed is, kun jij nu ook weer verder. Laat het gerust weten als je toch nog ergens tegenaan loopt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic