Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Vanochtend heb ik een Sagemcom modem ontvangen welke de oudere connectbox vervangt.
Na de activatie kwam ik er helaas achter dat de DHCP range niet zomaar gewijzigd kan worden.
Graag zou ik deze veranderen van 192.168.178.xxx naar 192.168.1.xxx i.v.m. vele apparaten op het netwerk met een statisch IP.
Uit de andere topics begrijp ik dat dit alleen door Ziggo van buitenaf gedaan kan worden.
Zou iemand dit voor mij kunnen regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kan een medewerker van ziggo doen (aanvragen) .
De medewerker herken je aan de naam ziggo voor hun naam.
Het lezen van dit topic kan heel snel gaan maar als jij pech hebt dan kan het vier dagen duren.
Misschien dat @Bert hier iets in kan betekenen??
Zojuist heb ik het verzoek doorgestuurd naar de moderators. Het verzoek dient verder te worden opgepakt door InHome Engineering. Zij voegen het subnet toe als instelbaar LAN-subnet, waarna je het zelf kunt instellen door aanpassen van de DHCP-scope.
@mail welkom hier! Ja, dat verzoek pakken we zeker voor je op. Per ommegaande is het inngeschoten, daarmee hoef je voor nu even niks te doen. Wordt vervolgt.
Met zo'n 24 uur max zal de aanpassing zijn doorgevoerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.