Hallo,
Sinds een week DDNS ingeschakeld voor DuckDNS.
Nu wil ik het wachtwoord wijzigen maar dat veld staat "grijs" kan niet gewijzigd worden.
Iemand een tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ruderude, welkom hier!
Toevallig kwam ik een recent topic hierover tegen waarin wordt aangegeven dat je inderdaad geen wachtwoord hoeft in te vullen bij DuckDNS. Dat verklaart dus ook waarom het veld greyed-out is. Je hoeft dus alleen de token in te vullen om de verbinding tot stand te brengen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoef je niet alleen je login naam en account domein token in te vullen bij Duck DNS (www.duckdns.org)
Hi @Ruderude, welkom hier!
Toevallig kwam ik een recent topic hierover tegen waarin wordt aangegeven dat je inderdaad geen wachtwoord hoeft in te vullen bij DuckDNS. Dat verklaart dus ook waarom het veld greyed-out is. Je hoeft dus alleen de token in te vullen om de verbinding tot stand te brengen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.