Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
HenkWeert
Level 1

Cookiescherm kan ik niet accepteren

Hallo, Ik heb een vreemd probleem.

Ik heb voor op mijn Lenovo tab4 7inch tablet, Ziggo Safe online geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen om mijn App-beheer in te stellen. Er verschijnt nu een cookie scherm (zie foto).
Ik kan echter niet naar beneden scrollen om dit scherm te accepteren en kan dus niet inloggen. Als ik via mijn hoofd account inlog, staat er "app-beheer" is nog niet ingesteld op: Lenovo Tab 7.

Hoe kan ik dit fixen?

grt, Henk
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HenkWeert
Level 1
Topicstarter
Hoi Bert, Hoi Robbo. Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb eerst geprobeerd te kiezen voor desktop weergave in de browser, dit werkte wel maar bij het inloggen op safe online sprong het steeds terug naar tab weergave. Uiteindelijk heb ik het lettertype teruggezet van normaal naar klein. Toen verscheen eindelijk de "accepteren" knop.

Bedankt voor jullie hulp 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Kun je het percentage van het browserbeeld lager zetten?
robbo
Level 20
T.E.A.M.
kan jou tablet ook pc weergave voor de website in de browser weergeven? bv in chrome?
HenkWeert
Level 1
Topicstarter
Hoi Bert, Hoi Robbo. Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb eerst geprobeerd te kiezen voor desktop weergave in de browser, dit werkte wel maar bij het inloggen op safe online sprong het steeds terug naar tab weergave. Uiteindelijk heb ik het lettertype teruggezet van normaal naar klein. Toen verscheen eindelijk de "accepteren" knop.

Bedankt voor jullie hulp 🙂