1
Vraag
2
Reacties
HenkWeert

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Cookiescherm kan ik niet accepteren

Hallo, Ik heb een vreemd probleem.

Ik heb voor op mijn Lenovo tab4 7inch tablet, Ziggo Safe online geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen om mijn App-beheer in te stellen. Er verschijnt nu een cookie scherm (zie foto).
Ik kan echter niet naar beneden scrollen om dit scherm te accepteren en kan dus niet inloggen. Als ik via mijn hoofd account inlog, staat er "app-beheer" is nog niet ingesteld op: Lenovo Tab 7.

Hoe kan ik dit fixen?

grt, Henk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HenkWeert
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Bert, Hoi Robbo. Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb eerst geprobeerd te kiezen voor desktop weergave in de browser, dit werkte wel maar bij het inloggen op safe online sprong het steeds terug naar tab weergave. Uiteindelijk heb ik het lettertype teruggezet van normaal naar klein. Toen verscheen eindelijk de "accepteren" knop.

Bedankt voor jullie hulp 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76349Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22501Likes
Kun je het percentage van het browserbeeld lager zetten?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17478Posts
  • 730Oplossingen
  • 4194Likes
kan jou tablet ook pc weergave voor de website in de browser weergeven? bv in chrome?
HenkWeert
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Bert, Hoi Robbo. Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb eerst geprobeerd te kiezen voor desktop weergave in de browser, dit werkte wel maar bij het inloggen op safe online sprong het steeds terug naar tab weergave. Uiteindelijk heb ik het lettertype teruggezet van normaal naar klein. Toen verscheen eindelijk de "accepteren" knop.

Bedankt voor jullie hulp 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic