Hoe kan ik de lijst met contacten in mijn adresboek van Ziggo Mail rangschikken op alfabetische volgorde van de voornamen?
Bij de instellingen voor mijn adresboek heb ik aangevinkt: voornaam eerst, dan achternaam.
De voornamen worden dan wel eerst getoond, maar desondanks wordt de lijst gerangschikt op alfabetische volgorde van de achternamen, hetgeen erg onoverzichtelijk is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @irose en welkom op de Community! Een begrijpelijke vraag en ik ben het met je eens. Een sorteerfunctie zou inderdaad handig zijn! Helaas ontbreekt deze functie in de webmail. Uiteraard deel ik je wens met de juiste afdeling. Mogelijk wordt het in de toekomst toegevoegd, maar daar kan ik helaas geen toezeggingen overdoen. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @irose en welkom op de Community! Een begrijpelijke vraag en ik ben het met je eens. Een sorteerfunctie zou inderdaad handig zijn! Helaas ontbreekt deze functie in de webmail. Uiteraard deel ik je wens met de juiste afdeling. Mogelijk wordt het in de toekomst toegevoegd, maar daar kan ik helaas geen toezeggingen overdoen. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Dank je, Vincent.
Zo ontieglijk veel contacten heb ik niet, dus mijn oplossing tot die tijd is dat ik dan maar alle achternamen achter de voornamen zet, dus als één naam. 🙂
Dit heb ik vanochtend al gedaan in mijn adresboek op mijn computer waarnaar ik gisteren alle contacten heb overgezet. Dat ging met knippen en plakken vrij snel.
De computer heb ik overgenomen en die is al zo oud, dat de rangschikkingsfunctie er niet eens op zit. 😜
Hartelijke groet en fijn weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.