Geachte,
Recent heb ik mijn internet pakket verhoogd tot het 1000mbps/50mbps pakket omdat ik een hogere/ruimere snelheid nodig achte voor mijn hobby, het livestreamen naar Twitch.tv.
Echter heb ik sinds de upgrade qua upload niks anders dan problemen gehad m.b.t. het streamen.
Normaal dingen downloaden of streamen van netflix o.i.d. gaat super snel en zonder problemen. Maar zodra ik zelf iets wil streamen wordt de boel dusdanig instabiel dat ik niet anders doe dan frames drop vanwege de onregelmatige bitrate.
Ik heb zelf softwarematig van alles geprobeerd en ook heb ik een nieuwe ethernet kabel tussen mijn PC en de giga router gehangen.
Voorheen ging het streamen soepel en had ik nooit deze problemen, mijn pakket destijds was 500mbps/40mbps (compleet?) weet niet precies meer hoe dat pakket heet. Maar het lijkt mij sterk dat het pakket er iets mee te maken heeft.
Wanneer ik stream maak ik op z'n max gebruik van een bitrate van 6000kbps, dit past makkelijk in het pakket wat ik nu heb, en wat ik hier voor ook had.
Bijgesloten zijn wat screenshots hopelijk kan iemand daar wijs uit worden.
Configuratie
Configuratie
Downstream
downstream 1
downstream 2
downstream 3
Upstream

Networklogs
networklog 1
networklog 2
Router status
Router status
Ik hoop dat iemand hiermee uit de voeten kan en mij uit kan leggen wat ik eventueel kan doen om het wel werkende te krijgen!
Ik hoor het graag, bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Joey Pleunis