1
Vraag
2
Reacties
Bretscher

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Connectionbox

Hoe moet ik de box instellen om gebruik te maken van beide bandbreedtes 92.4 en 5Ghz)

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ik zou u graag willen helpen en hier een afbeelding plakken met daarop informatie m.b.t. u vraag. Maar.....


....ook ik kan nu even weer niet inloggen op de Compal ConnecBox. Er zal wel weer een reset van dat ding nodig zijn, om het apparaat tot orde te roepen !!!

Dus helaas, geen afbeelding. Standaard staan zowel 2,4GHz en 5GHz wifi aan. Als u inlogt op de ConnectBox ( als het u wel lukt natuurlijk ), kan u dat controleren.

Ondertussen toch verbinding kunnen krijgen met de CB. Bij mij staat wifi geheel uit, maar u moet bij de rode cirkels aangevinkt staan.

3.png



Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Waarschijnlijk staan ze beiden aan met dezelfde wifinaam en gebruik je automatisch 2,4 en 5 GHz, dat is standaard als je het modem aansluit en niets veranderd.

Wil je beide apart zien in je wifinetwerk?

Vink dan handmatig aan en geef ze in beveiliging een verschillende naam.

 

111.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ik zou u graag willen helpen en hier een afbeelding plakken met daarop informatie m.b.t. u vraag. Maar.....


....ook ik kan nu even weer niet inloggen op de Compal ConnecBox. Er zal wel weer een reset van dat ding nodig zijn, om het apparaat tot orde te roepen !!!

Dus helaas, geen afbeelding. Standaard staan zowel 2,4GHz en 5GHz wifi aan. Als u inlogt op de ConnectBox ( als het u wel lukt natuurlijk ), kan u dat controleren.

Ondertussen toch verbinding kunnen krijgen met de CB. Bij mij staat wifi geheel uit, maar u moet bij de rode cirkels aangevinkt staan.

3.png



Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Waarschijnlijk staan ze beiden aan met dezelfde wifinaam en gebruik je automatisch 2,4 en 5 GHz, dat is standaard als je het modem aansluit en niets veranderd.

Wil je beide apart zien in je wifinetwerk?

Vink dan handmatig aan en geef ze in beveiliging een verschillende naam.

 

111.png

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Bretscher, bij de Connectbox staan de twee verschillende frequenties standaard aan. In de getoonde screenshots kun je zien dat je de namen hiervan nog wel kunt aanpassen, dan kun je het beter zien 🙂
 

Bretscher
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt. Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Eugen

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic