1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Klaas PC

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Connectbox

Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer snel), nu de laatste week/weken valt herhaaldelijk internet uit, en is de downloadsnelheid constant erbarmelijk laag , slechts enkele mb p/s (uploadsnelheid helemaal oke). Ik heb hem nu al tig keer opnieuw opgestart. dat haalt volstrekt niets uit. Wat kan ik doen, zou resetten nog kunnen helpen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Klaas PC
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34954Posts
  • 2573Oplossingen
  • 17570Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemiddag @Klaas PC

Welkom op de Community!
Vervelend dat de downloadsnelheid zo erbarmelijk laag was, dat is natuurlijk niet goed.

Speelt dit - na de snelheidsverhoging- nog steeds?
Anders helpen we op de Community graag.
We ontvangen dan graag de door tobiastheebe gevraagde informatie.

Klaas PC
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Super! Ook bedankt voor de snelle bevestiging 🙂

Fijn weekend!