Klaas PC
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Connectbox

Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer snel), nu de laatste week/weken valt herhaaldelijk internet uit, en is de downloadsnelheid constant erbarmelijk laag , slechts enkele mb p/s (uploadsnelheid helemaal oke). Ik heb hem nu al tig keer opnieuw opgestart. dat haalt volstrekt niets uit. Wat kan ik doen, zou resetten nog kunnen helpen?

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Klaas PC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Expert
Expert
  • 1875Reacties
  • 105Oplossingen
  • 600Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1967Reacties
  • 303Oplossingen
  • 295Likes

Goedemiddag @Klaas PC

Welkom op de Community!
Vervelend dat de downloadsnelheid zo erbarmelijk laag was, dat is natuurlijk niet goed.

Speelt dit - na de snelheidsverhoging- nog steeds?
Anders helpen we op de Community graag.
We ontvangen dan graag de door tobiastheebe gevraagde informatie.

Klaas PC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Bekijk in context

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1967Reacties
  • 303Oplossingen
  • 295Likes

Super! Ook bedankt voor de snelle bevestiging 🙂

Fijn weekend!

Uitgelicht topic