Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer snel), nu de laatste week/weken valt herhaaldelijk internet uit, en is de downloadsnelheid constant erbarmelijk laag , slechts enkele mb p/s (uploadsnelheid helemaal oke). Ik heb hem nu al tig keer opnieuw opgestart. dat haalt volstrekt niets uit. Wat kan ik doen, zou resetten nog kunnen helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.
Goedemiddag @Klaas PC
Welkom op de Community!
Vervelend dat de downloadsnelheid zo erbarmelijk laag was, dat is natuurlijk niet goed.
Speelt dit - na de snelheidsverhoging- nog steeds?
Anders helpen we op de Community graag.
We ontvangen dan graag de door tobiastheebe gevraagde informatie.
Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.
Groet, Klaas
Super! Ook bedankt voor de snelle bevestiging 🙂
Fijn weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.