Vraag
Reacties
Oplossing
Klaas PC
Level 2

Connectbox

Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer snel), nu de laatste week/weken valt herhaaldelijk internet uit, en is de downloadsnelheid constant erbarmelijk laag , slechts enkele mb p/s (uploadsnelheid helemaal oke). Ik heb hem nu al tig keer opnieuw opgestart. dat haalt volstrekt niets uit. Wat kan ik doen, zou resetten nog kunnen helpen?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Klaas PC
Level 2
Topicstarter

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Klaas PC

Welkom op de Community!
Vervelend dat de downloadsnelheid zo erbarmelijk laag was, dat is natuurlijk niet goed.

Speelt dit - na de snelheidsverhoging- nog steeds?
Anders helpen we op de Community graag.
We ontvangen dan graag de door tobiastheebe gevraagde informatie.

0 Kudos
Klaas PC
Level 2
Topicstarter

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super! Ook bedankt voor de snelle bevestiging 🙂

Fijn weekend!

0 Kudos