Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Klaas PC
Level 2

Connectbox

Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer snel), nu de laatste week/weken valt herhaaldelijk internet uit, en is de downloadsnelheid constant erbarmelijk laag , slechts enkele mb p/s (uploadsnelheid helemaal oke). Ik heb hem nu al tig keer opnieuw opgestart. dat haalt volstrekt niets uit. Wat kan ik doen, zou resetten nog kunnen helpen?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Klaas PC
Level 2
Topicstarter

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Klaas PC

Welkom op de Community!
Vervelend dat de downloadsnelheid zo erbarmelijk laag was, dat is natuurlijk niet goed.

Speelt dit - na de snelheidsverhoging- nog steeds?
Anders helpen we op de Community graag.
We ontvangen dan graag de door tobiastheebe gevraagde informatie.

0 Kudos
Klaas PC
Level 2
Topicstarter

Is inmiddels weer perfect Erik. Dank voor je reactie.

 

Groet, Klaas

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super! Ook bedankt voor de snelle bevestiging 🙂

Fijn weekend!

0 Kudos