Vraag
Reacties
Oplossing
Markotb78
Level 1

Connectbox

Hallo,

Ik heb een Connectbox, type CH7465LG-ZG. Sinds vanochtend is de WIFI uitgevallen en na alles resetten etc is het niet gelukt weer verbinding te krijgen. Er knipperen continue telefoonicoontjes en (de middelste van de drie icoontjes) en PC geeft aan 'geen internetverbinding'...

Kunt u mij verder helpen, volgens mij is het modem ook niet de jongste meer.

Alvast dank.

Groeten Marko

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Begrijp ik goed dat je de Mediabox XL verbonden hebt met je modem? Zo ja.

Dat geeft geheid allerlei problemen als 1 van de 2 reset, want nu heb je 2 DHCP servers in je netwerk, waardoor een aantal apparaten gen internetverbinding hebben met het internet, omdat ze verbonden zijn met het modem van de Mediabox XL.

Maak de Mediabox XL los van het modem en haal de Mediabox XL 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk startup.

De Mediabox XL heeft zelf zijn eigen modem voor de verbinding met de Ziggo servers en het internet via de coax kabel voor apps, on-demand, de gids en replay, met een eigen intern IP adres, verder geeft hij geen internet verbinding om te surfen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Begrijp ik goed dat je de Mediabox XL verbonden hebt met je modem? Zo ja.

Dat geeft geheid allerlei problemen als 1 van de 2 reset, want nu heb je 2 DHCP servers in je netwerk, waardoor een aantal apparaten gen internetverbinding hebben met het internet, omdat ze verbonden zijn met het modem van de Mediabox XL.

Maak de Mediabox XL los van het modem en haal de Mediabox XL 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk startup.

De Mediabox XL heeft zelf zijn eigen modem voor de verbinding met de Ziggo servers en het internet via de coax kabel voor apps, on-demand, de gids en replay, met een eigen intern IP adres, verder geeft hij geen internet verbinding om te surfen.