Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Evert wrote:
Hoi Meneerkees,
Als het onderste streepje van het modem knippert, betekent dat het modem het signaal vanuit Ziggo niet kan ontvangen. Dit bevestigt de melding van de mediabox die ook geen signaal ontvangt.
Kun je een foto sturen van het eerste aansluitpunt, ook wel AOP genoemd?
Als het goed is, zit daar een splitter op. Als je die eraf haalt, eerst even het modem van de stroom halen, dan het modem rechtstreeks op het AOP aansluit en vervolgens het modem weer aansluit op de stroom, heb je dan nadat het modem opgestart is wel weer internet?
Groet,
Evert
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.