De kabels op de versterkers zijn zo te zien voorzien van nieuwe compressiestekkers door de monteur, dat ziet er prima uit. Voor alle zekerheid kun je de versterker tijdelijk ontkoppelen van de splitter, om te controleren of dit de stabiliteit verbetert. Er is namelijk geen high-pass-/retourbandfilter op de ingang van de versterker geplaatst en de splitter beschikt ook niet over een dergelijk filter.
De log laat helaas niet de laatste events zien (dit is een bekende bug van het SmartWifi modem Giga). Ik zie wel vrij regelmatig resets (25-9 20:02 + 20:45, 22-9 7:05, 21-9 7:23) zonder duidelijke aanleiding. Waarschijnlijk is dit de door jouw beschreven uitval? De firmware is teruggezet op 20-9 om 2:24.
Als het ontkoppelen van de versterker geen verbetering oplevert, dan lijkt het mij verstandig dat een moderator het signaal verder onderzoekt en eventueel een meerdaagse meting opstart, gezien de ruis die zichtbaar is op de eerste geplaatste screenshots.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic.
Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.