1
Vraag
2
Reacties
Sander84

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Connectbox valt frequent uit

Hallo,

Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad met Ziggo, modem al enkele keren van de spanning gehaald om te herstarten. Ook heb ik twee monteurs op bezoek gehad die tot nu toe de kabel van wandcontactdoos naar het modem vervangen hebben, en connector in de straatkast vervangen. Helaas zonder resultaat, mijn modem valt nog steeds op vrijdagmiddag uit. Omdat ik de uitval ben gaan bijhouden valt direct op dat het altijd op vrijdagmiddag is, en altijd rond dezelfde tijd. Wie kan mij helpen om te zoeken naar het probleem en hier de vinger op leggen?

Alvast dank voor het meedenken,

Sander Rutten.

60 Reacties 60
Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 175Likes

@Sander84 Ik zie dat er binnen 24 uur ook een andere afdeling zich over dit fenomeen gaat buigen, het lijkt me niet heel handig om hun in de weg te lopen maar we kunnen natuurlijk wel even verder kijken 😉 De bridge mode die mijn collega aanraadde zouden we nog kunnen proberen. In dat geval nemen de deco's alles over, mocht er dus iets niet helemaal lekker lopen met de Connectbox kan het via die manier wordem omzeild. Je moet er dan wel rekening mee houden dat de Deco's als draadloze router moeten zijn ingesteld, en dat alleen de eerste internetpoort op het modem actief blijft. Mocht je dit willen proberen horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic