1
Vraag
2
Reageer en help mee
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes

Connectbox start vanzelf op

Mijn connect box start willekeurig ineens opnieuw op en vanaf gisteravond tot vanochtend vroeg bleef het groene wifi ledje branden.

Connect box defect???

 

22 Reacties 22
RuudVoeten
Topicstarter
Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @RuudVoeten,

Wat is op dit moment de afstand vanaf het modem tot en met het aansluitpunt? Als ik de foto's bekijk lijkt het erop dat het modem op een behoorlijke afstand
van het aansluitpunt (AOP) verwijderd is. Het modem mag niet verder dan 1.5 meter van het aansluitpunt (AOP) verwijderd zijn. Ik raad dus aan vanaf de eerste aansluitpunt 
alles toch nog eens grondig na te lopen. 

Hoi Paul,

Lijkt mij heel sterk, vrienden van ons hebben de connectbox op de tv aansluiting in de woonkamer aangesloten en dat is wel 4x verder dan de inkomende kabel in de meterkast.

Daar komt bij dat ik jaren zonder problemen het zo heb aangesloten en dan nu ineens de laatste maanden deze problemen ondervindt.

Maar laat maar ik doe het er wel mee.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
RuudVoeten wrote:
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @RuudVoeten,

Wat is op dit moment de afstand vanaf het modem tot en met het aansluitpunt? Als ik de foto's bekijk lijkt het erop dat het modem op een behoorlijke afstand
van het aansluitpunt (AOP) verwijderd is. Het modem mag niet verder dan 1.5 meter van het aansluitpunt (AOP) verwijderd zijn. Ik raad dus aan vanaf de eerste aansluitpunt 
alles toch nog eens grondig na te lopen. 

Hoi Paul,

Lijkt mij heel sterk, vrienden van ons hebben de connectbox op de tv aansluiting in de woonkamer aangesloten en dat is wel 4x verder dan de inkomende kabel in de meterkast.

Daar komt bij dat ik jaren zonder problemen het zo heb aangesloten en dan nu ineens de laatste maanden deze problemen ondervindt.

Maar laat maar ik doe het er wel mee.

hebben hun misschien de aop in de woonkamer?

toch is het niet aanbevolen om de connectbox aan een coax kabel langer dan 1,5 meter aan te sluiten kun je eens de connectbox bij het aop aansluiten

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@RuudVoeten Het is goed mogelijk dat het bij een andere geen problemen oplevert. Het is alleen wel belangrijk dat we dit uitsluiten. Vandaar toch mijn verzoek om het modem rechtstreeks (niet verder dan 1.5 meter) op het aansluitpunt
aan te sluiten. Als hier van afgeweken wordt, kan dat namelijk al voor uiteenlopende storingsklachten zorgen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic