Pilotter

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Connectbox sinds 2 dagen instabiel

wij wonen nu nu 1.5 jaar in ons nieuwbouw huis. Heb sinds die tijd ziggo tv/internet.

Dit ging altijd goed tot op een paar dagen geleden. de connect box gooit met name het bekabeld internet eruit. vanmorgen de box gereset, en opnieuw opgestart dan gaat het weer een poosje goed. maar nu wordt het bekabeld internet er weer uitgegooid. 

heb geprobeerd ziggo klanten service te bellen, maar die is praktisch onbereikbaar. 20 min in de wacht, en ben je eindelijk aan de buurt wordt er opgehangen.

heb niks aan het internet systeem veranderd, snap er echt niks van.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ben uiteindelijk maar naar nieuw abonnement gegaan en nieuwere apparaten, dat was de enige oplossing…..case closed

Bekijk in context

56 Reacties 56
Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

 

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

 

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Zou je ook nog de netwerkhistorie kunnen delen?

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Volgensmij ging er iets mis met de foto plaatsen?

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Dank!

 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ja was iets te snel met uploaden

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Zou je de volgende instellingen willen toepassen:

 

Zou je het kapje van de poa-01 splitter kunnen halen?
Deze kan voor signaal problemen zorgen.
Start daarna je modem opnieuw op.
(1 minuut van stroom halen)

 

 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

kapje ging er iets moeilijker af als in het filmpje, heeft er al die tijd gewoon werkend opgezeten. heb de modem weer opgestart na een minuut vd stroom te hebben gehaald. maar bekabeld werkt het niet. geen dns.

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Kun je ipv6 op uit zetten?

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

op de tv ipv6 uitgezet. heeft geen effect.

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Haal de internet kabel van de tv los.

Verbind je tv met het wifi netwerk.

Doe vervolgens je internet kabel er weer in en verbind je tv met bedraad internet.

 

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

helaas werkt niet. heb boven op de wifi boosters precies hetzelde.... geen ip config

Pilotter
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

het enige wat werkt, is alles van het stoom halen.

de modem op opnieuw opstarten en dan de wifiboosters tv etc. dan werkt het weer een paar uur.

Tom.
Expert
Expert
  • 5453Posts
  • 204Oplossingen
  • 1230Likes

Wat vreemd zeg.…

Lijkt me verstandig als een moderator een blik op je signaal werpt:

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Uitgelicht topic