Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Pilotter
Level 1

Connectbox sinds 2 dagen instabiel

wij wonen nu nu 1.5 jaar in ons nieuwbouw huis. Heb sinds die tijd ziggo tv/internet.

Dit ging altijd goed tot op een paar dagen geleden. de connect box gooit met name het bekabeld internet eruit. vanmorgen de box gereset, en opnieuw opgestart dan gaat het weer een poosje goed. maar nu wordt het bekabeld internet er weer uitgegooid. 

heb geprobeerd ziggo klanten service te bellen, maar die is praktisch onbereikbaar. 20 min in de wacht, en ben je eindelijk aan de buurt wordt er opgehangen.

heb niks aan het internet systeem veranderd, snap er echt niks van.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pilotter
Level 1
Topicstarter

ben uiteindelijk maar naar nieuw abonnement gegaan en nieuwere apparaten, dat was de enige oplossing…..case closed

Bekijk in context

0 Kudos
56 Reacties 56
Tom.
Level 18

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

 

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

 

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je ook nog de netwerkhistorie kunnen delen?

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Volgensmij ging er iets mis met de foto plaatsen?

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Dank!

 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

ja was iets te snel met uploaden

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je de volgende instellingen willen toepassen:

 

Zou je het kapje van de poa-01 splitter kunnen halen?
Deze kan voor signaal problemen zorgen.
Start daarna je modem opnieuw op.
(1 minuut van stroom halen)

 

 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

kapje ging er iets moeilijker af als in het filmpje, heeft er al die tijd gewoon werkend opgezeten. heb de modem weer opgestart na een minuut vd stroom te hebben gehaald. maar bekabeld werkt het niet. geen dns.

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Kun je ipv6 op uit zetten?

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

op de tv ipv6 uitgezet. heeft geen effect.

0 Kudos
Tom.
Level 18

Haal de internet kabel van de tv los.

Verbind je tv met het wifi netwerk.

Doe vervolgens je internet kabel er weer in en verbind je tv met bedraad internet.

 

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

helaas werkt niet. heb boven op de wifi boosters precies hetzelde.... geen ip config

0 Kudos
Pilotter
Level 1
Topicstarter

het enige wat werkt, is alles van het stoom halen.

de modem op opnieuw opstarten en dan de wifiboosters tv etc. dan werkt het weer een paar uur.

0 Kudos
Tom.
Level 18

Wat vreemd zeg.…

Lijkt me verstandig als een moderator een blik op je signaal werpt:

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.