Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Allereerst nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
Sinds medio maart ben ik klant bij Ziggo. Echter werkt het internet sinds de 2e oproep om thuis te werken steeds slechter. Zonder dat er iets mis is met de bekabeling, aansluiting of iets waar ik invloed op kan hebben valt het internet steeds vaker uit, waarna de router zichzelf herstart. (en sinds gisteravond herstart de router zichzelf niet direct meer al kan dit mijn ongeduld zijn). Begin december kwam dit uit op ongeveer één keer per dag al is het de laatste tijd meer dan 5 keer per dag. Dit is logischerwijs erg frustrerend tijdens het gebruik maken van het internet echter is het onhoudbaar gezien ik net als de rest van nederland thuis moet werken. Gezien het me al vaker dan eens uit een teamsmeeting heeft gegooid wil ik hier graag wat aan doen.
Op het moment dat het internet reset volgt de connectboxs de “normale” opstartprocedure. Het witte lampje begint te knipperen. Dan worden alle 4 de lampjes rood waarna ze groen beginnen te knipperen. Als dit proces is afgerond is de wifi zichtbaar, maar werkt het nog niet. Het internet via de kabel werkt dan wel. Hierna reset de router zich weer, dit keer echter zonder de rode lampjes. Al worden de lampjes wel weer groen. Dit hele proces duurt ongeveer 10 minuten wat ik erg lang vind.
Ik heb de Ziggo connectboxs die is aangesloten met een coax kabel (het appartement is vrij oud). Mijn vraag is als volgt. Moet ik een monteur vragen om de bekabeling te controleren en repareren of zou een nieuwe router afdoende kunnen zijn? Gezien de pandemie en de werkdruk zou het mij goed uitkomen als een nieuwe connectboxs zou volstaan, maar goed het internet moet het goed doen.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite van het lezen en beantwoorden. Onderstaand staan de logs van mijn connectbox wat hopelijk genoeg is voor een antwoord.
Ik heb de router zojuist gerestart en de ze blijven meer richting de 0. zie onderstaand. Na hoeveel tijd is het goed om nog een keer te kijken om te zien in hoeverre dit veranderd?
De AOP ziet er nu zo uit. De monteur gaf aan dat het als een betaalde reparatie gepland was maar dat dit onder onderhoud viel. Hij ging dit meenemen in zijn rapport alleen raadde hij mij wel aan dat ik even contact op zou nemen.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K
of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari
testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...