Goedemiddag,
Sinds kort valt onze internetverbinding weg en de CB is behoorlijk warm door de dag heen. Hierdoor ben ik even gaan lezen door het forum en voel mijn oog op het UBC1318 modem die word aangeboden voor vooral zakelijke klanten.
Nu zijn wij sindsdien zakelijke klant, en als ik hierdoor de problemen kan oplossen van een wegvallende verbinding, een betere chipset en een betere verbinding/latency voor mijn game hobby, versla ik enkele vliegen in 1 klap en ben ik direct in de chat met een medewerker een gesprek gestart en heb zo mijn "case" voor te dragen.
Deze stemde hier mee toe en beloofde mij het UBC1318 modem toe te sturen. 2 dagen later heb ik een ziggo pakketje gekregen met hier een tot mijn verbazing een CB Giga erin. Toch maar weer in de chat gesproken met alweer een andere medewerker die mij vertelde dat ze een swap kon doen van de CB giga naar de UBC1318, maar dat deze eerst geactiveerd moest worden.
Ook dit heb ik gedaan en vandaag weer contact opgenomen om na te vragen of dan nu eindelijk het originele verzoek kon worden gedaan om het UBC1318 modem te krijgen toegestuurd. In de chat werd dit wederom bevestigd. Na nog 2 minuten te hebben gepraat kreeg ik opeens te horen dat een andere medewerker dit verzoek heeft geweigerd met de reden "het huidige modem voldoet aan alle eisen". Na mijn vraag waarom dit dan eerst 3x word toegezegd kreeg ik als antwoord "de werkwijze is blijkbaar aangepast"
Is er wellicht hier iemand, ziggo of forumbezoeker, die mij kan vertellen of ik alsnog het UBC1318 modem kan krijgen toegestuurd? Dit staat duidelijk op de site dat deze (voornamelijk) voor zakelijke klanten is en niet dat ik nog aan tig andere eisen moet voldoen. Want met antwoorden als "want voor de cb kunnen wij de beste service leveren" heb ik niets aan.
Hopelijk kan iemand mij hier in verder helpen?