1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dylanq

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox - latency

Een half jaar geleden heb ik een Connect Box van Ziggo gekregen en tot nu toe dacht ik altijd dat het door mijn pc of verbinding kwam dat ik op sommige dagen slechte latency heb bij games, zoals Fortnite (geen last van ping 10-20ms en internetsnelheid 200/20mbps). Na zelf wat onderzoek gedaan te hebben, bleek dat het door mijn Connect Box komt die niet geschikt blijkt te zijn voor games. Onlangs heb ik een contact met de medewerker van Ziggo gehad of het mogelijk is om mijn Connect Box te vervangen en dat was volgens hem niet mogelijk. Aangezien ik niet elke dag goede latency heb, vind ik het echt vervelend, dus is er geen andere oplossing van dit probleem?
2 Reacties 2
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Dylanq, welkom op onze Community.

Slechte performance bij gamen is meer dan vervelend. Goed gamen moet mogelijk zijn met een Connectbox. Als deze defect blijkt te zijn is omruilen geen probleem, maar dan moet dat wel ergens uit blijken. Kun je meer vertellen over je onderzoek?

Heb je trouwens een IPv6 verbinding (test dat via https://www.ipv6-test.com/speedtest)? Dan kan het helpen om je modem door ons op IPv4 te zetten.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi, heb je een update voor ons?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic