Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jan F. wrote:
Ik zie in de door u aangeleverde gegevens, dat zouden meer mensen zo moeten doen, geen enkele indicatie waarom uw modem zichzelf zou moeten herstarten. Wordt de herstart bevestigd in de up-time van de modem of ziet u bij uitval de lampjes knipperen?
Jan F. wrote:
Staat er iets in de netwerkhistorie? Anders de helpdesk bellen of via www.ziggo.nl/chat vragen of ze wat dieper in uw modem kunnen kijken.
King006 wrote:
rhendriks,
Kun je eens een foto maken van je AOP? Wat voor kabel gaat er naar je modem?
King006 wrote:
rhendriks,
Dat ziet er goed uit verder. Het lijkt mij verstandig dat je even chat of belt met Ziggo voor een monteur zodat hij op locatie het 1 en ander kan gaan meten.
Lycke Ziggo wrote:
Hey rhendriks . We zijn inmiddels wat dagen verder. Hoe gaat het nu? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.