1
Vraag
2
Reacties
finch666

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Connectbox laat niet verbonden apparaten zien

Misschien weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat de lijst van verbonden apparaten alleen de actueel verbonden apparaten laat zien? Ik speel nogal eens met wifi aangesloten zelfbouwprojecten en ook al zijn die allang uit de lucht; ze worden nog vrolijk weergegeven in de lijst. De lease tijd staat overigens op de standaard 3600 seconden. Modem functioneert verder prima, maar exact bepalen welk ip adres een bepaald apparaat krijgt wordt steeds meer trial and error......

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

YEP, dat is niet handig.

Daarom gebruik ik Advanced IP scanner al 10 jaar, als ik aan het knutselen ben, dan is ook de fabrikant en dergelijke te zien: Advanced IP Scanner - Download gratis netwerkscanner. (advanced-ip-scanner.com)

 

1111.png

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

YEP, dat is niet handig.

Daarom gebruik ik Advanced IP scanner al 10 jaar, als ik aan het knutselen ben, dan is ook de fabrikant en dergelijke te zien: Advanced IP Scanner - Download gratis netwerkscanner. (advanced-ip-scanner.com)

 

1111.png

 

finch666
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goeie tip! Ik gebruik nogal eens de Netgear genie (er hangt een netgear switch in het netwerk), maar de advanced IP scanner haalt zo te zien meer info binnen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic