Wanneer mijn Connectbox in bridge-mode wordt gezet, verlies ik dan de telefoonaansluiting functioneel op deze Connectbox?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, de telefoon blijft het gewoon doen op de Connectbox. Van de ethernetpoorten is dan alleen poort 1 actief, daar sluit u uw eigen router op aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, de telefoon blijft het gewoon doen op de Connectbox. Van de ethernetpoorten is dan alleen poort 1 actief, daar sluit u uw eigen router op aan.
Maar dat wil ik juist niet, ik wil graag de DECT van mijn Fritz box 4060 gebruiken (geen DECT basisstation). Hoort de router in bridge mode niet ALLES door te schakelen naar poort 1?
@DeHaan58 Alleen internet wordt in bridge gezet, je router krijgt alleen een extern IP adres in plaats van een intern IP adres en zal zelf als firewall en DHCP server moeten werken.
Aan telefonie via het modem en DECT veranderd er niets.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.