ArjanB2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Connectbox in bridgemode

Ik heb laatst een paar dagen geleden een formulier ingevuld om mijn connectbox in bridge mode te zetten. Het zou binnen 24 uur in behandeling genomen worden maar er is nog niks gebeurd? Duurt dit altijd zo lang of heb ik iets verkeerd gedaan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemiddag @ArjanB2 en een warm welkom op de Community,

 

Super dat je dit forum gevonden hebt.. Ik begrijp dat je een verzoek hebt ingediend om het modem in bridged modus te laten zetten via dit formulier.  Via het formulier kan het tot 48 uur duren voordat het verzoek verwerkt wordt. Ik heb dit nu gelijk voor je in orde gemaakt en het modem direct op jouw verzoek omgezet naar bridged modus. Het kan zijn dat je het modem en de hierop aangesloten apparatuur straks nog even moet herstarten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik zie meer vertragingen optreden met deze instellingen.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemiddag @ArjanB2 en een warm welkom op de Community,

 

Super dat je dit forum gevonden hebt.. Ik begrijp dat je een verzoek hebt ingediend om het modem in bridged modus te laten zetten via dit formulier.  Via het formulier kan het tot 48 uur duren voordat het verzoek verwerkt wordt. Ik heb dit nu gelijk voor je in orde gemaakt en het modem direct op jouw verzoek omgezet naar bridged modus. Het kan zijn dat je het modem en de hierop aangesloten apparatuur straks nog even moet herstarten. 

Uitgelicht topic