1
Vraag
2
Reageer en help mee
Goerie

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Connectbox in bridge mode herstart regelmatig

Sinds een tijdje hebben we last dat de connectbox zichzelf herstart. De eerste monteur heeft de aansluiting in de meterkast vervangen voor een nieuwe want de vorige was verouderd en toen is ook gelijk het modem vervangen (dacht van Aris naar Compol). De kabel is toen ook nagemeten en daar zag hij geen problemen. Ook zijn toen de aansluitingen die niet gebruikt werden afgedopt omdat deze ook een signaalstoring zouden kunnen opleveren. Maar helaas hadden we toen nog steeds hetzelfde probleem. Monteur 2 heeft toen de groene kabel aansluiting bekeken en vertelde dat er wat draden van de buitenmantel te veel uitstaken en dat die het signaal konden verstoren. Dat heeft jij verholpen en gezegd dat hij hoopte dat het hiermee opgelost was. Toen heeft de verbinding een dag of 5 zonder problemen gewerkt maar helaas daarna weer hetzelfde issue. Monteur 3 heeft toen een andere kastje geplaatst waarmee het data en tv signaal gescheiden wordt zodat het tv signaal niet meer verstorend kan werken. Toen hebben we een dag of 7 geen issues gehad. Tot maandagochtend en vanochtend (dinsdag) toen het weer de kop op stak. 
Het modem staat in bridge mode en hij herstart zich uit zichzelf. Het lampje op het modem knippert dan eerst wit, vervolgens brandt hij continu wit en daar switch hij naar een groen lampje en dan knippert het lampje van de data groen en vervolgens continue en hebben we weer verbinding. In de netwerk history staat dan de melding Cable Modem Reboot - due to power reset.
Ik zal zo de foto’s van de aansluiting en de up en downstream posten. Aanstaande maandag komt monteur 4 langs om te kijken of die wat kan vinden

38 Reacties 38
Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

De singaalwaarden zijn

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 618000000 6.5 40 256 qam 3
2 602000000 6.4 40 256 qam 1
3 610000000 6.8 40 256 qam 2
4 626000000 6.5 40 256 qam 4
5 634000000 6.3 40 256 qam 5
6 642000000 6.6 40 256 qam 6
7 650000000 6.9 40 256 qam 7
8 658000000 7.5 40 256 qam 8
9 666000000 7.9 40 256 qam 9
10 674000000 8.3 40 256 qam 10
11 682000000 8 40 256 qam 11
12 690000000 8 40 256 qam 12
13 698000000 7 40 256 qam 13
14 706000000 7 40 256 qam 14
15 714000000 6.6 40 256 qam 15
16 722000000 6.9 40 256 qam 16
17 730000000 6.6 40 256 qam 17
18 738000000 7.1 40 256 qam 18
19 746000000 7 40 256 qam 19
20 754000000 7.1 40 256 qam 20
21 762000000 6.8 40 256 qam 21
22 770000000 6.8 40 256 qam 22
23 778000000 6.5 40 256 qam 23
24 786000000 6.3 40 256 qam 24

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.9 4 0
2 Locked 40.3 0 0
3 Locked 40.9 6 0
4 Locked 40.3 6 0
5 Locked 40.3 5 0
6 Locked 40.9 6 0
7 Locked 40.3 0 0
8 Locked 40.9 6 0
9 Locked 40.9 0 0
10 Locked 40.3 5 0
11 Locked 40.9 0 0
12 Locked 40.3 5 0
13 Locked 40.9 1 0
14 Locked 40.3 6 0
15 Locked 40.9 5 0
16 Locked 40.3 6 0
17 Locked 40.3 13 0
18 Locked 40.3 4 0
19 Locked 40.3 0 0
20 Locked 40.3 6 0
21 Locked 40.3 14 0
22 Locked 40.9 5 0
23 Locked 40.9 0 0
24 Locked 40.3 0 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000000 44.3 5120 64 qam 1
2 58800000 44.3 5120 64 qam 4
3 36000000 44.3 5120 64 qam 3
4 44500000 44.3 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 0 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0

 

Algemene configuratie

Netwerk toegang
Toegang tot internet
Maximaal aantal apparaten
2
Standaard beveiliging
Ingeschakeld
DOCSIS-Modus
Docsis30
Config bestand
bac10300010648d343fd27cb


 

Primaire Downstream Service Flow

SFID 33092
Maximale snelheid 267500000
Maximum Traffic Burst 96000
Minimale snelheid 0


 

Primaire Upstream Service Flow

SFID 33091
Maximale snelheid 26750000
Maximum Traffic Burst 20000
Minimale snelheid 0
Maximum Concatenated Burst 20000
Roostertype BestEffort

 

Onderdeel Status Status
Ingesteld Downstream kanaal (Hz)
618000000
Locked
Ingesteld Upstream kanaal (Hz)
52000000
Locked
Provisioning status
Verbonden
 
Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

en de netwerk history

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
08/12/2020 14:38:59 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:55 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:33:31 notice SW download Successful - Via Config file
08/12/2020 14:32:22 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:45:49 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:45:49 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:38:39 Fout DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout Touchstone SW Upgrade Failed: Provisioned upgrade;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:36:27 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:36:14 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:49 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2929Likes

De waarden zien er goed uit, evenals het netwerk log.

Henno

Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes

idd

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2929Likes

Een kleine kanttekening: pas na een 8-tal uren kan het netwerk log worden bekeken op eventuele nog te komen meldingen. Er kunnen dus in de tussentijd nog issues aan het licht komen. Liever niet natuurlijk.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Goerie Top dat het nu gelukt is om de netwerkdata inzichtelijk te krijgen in het modemlog. Wat ik hier terugzie ziet er zo op het oog verder prima uit, zoals @Henno & @KBX458 ook al aangeven.
Wat zijn je eigen bevindingen m.b.t. de werking van je internetconnectie? 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Paul Ziggo Op dit moment gaat het goed en is de router nog niet uit zichzelf herstart even afwachten wat het gaat worden. Nu maar even aankijken hoe het de komende week gaat zijn. Mocht er nieuws zijn laat ik het natuurlijk weten, positief en negatief.

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

We zijn 2 dagen verder en alles draait nog stabiel. Het modem heeft zichzelf niet herstart.Op een verkeerd wachtwoord na geen foutmeldingen
Na het weekend zal ik de status nog een keer doorgeven.

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
10/12/2020 09:12:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:5 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:3 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:59 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:55 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:33:31 notice SW download Successful - Via Config file
08/12/2020 14:32:22 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:45:49 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:45:49 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:38:39 Fout DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout Touchstone SW Upgrade Failed: Provisioned upgrade;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:36:27 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:36:14 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:49 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 618000000 6.8 40 256 qam 3
2 602000000 6.6 40 256 qam 1
3 610000000 7 40 256 qam 2
4 626000000 6.8 40 256 qam 4
5 634000000 6.5 40 256 qam 5
6 642000000 6.9 40 256 qam 6
7 650000000 7 40 256 qam 7
8 658000000 7.8 40 256 qam 8
9 666000000 8.1 40 256 qam 9
10 674000000 8.5 40 256 qam 10
11 682000000 8.3 40 256 qam 11
12 690000000 8.1 40 256 qam 12
13 698000000 7.4 40 256 qam 13
14 706000000 7.3 40 256 qam 14
15 714000000 7 40 256 qam 15
16 722000000 7.1 40 256 qam 16
17 730000000 7 40 256 qam 17
18 738000000 7.5 40 256 qam 18
19 746000000 7.4 40 256 qam 19
20 754000000 7.5 40 256 qam 20
21 762000000 7.1 40 256 qam 21
22 770000000 7.1 40 256 qam 22
23 778000000 6.9 40 256 qam 23
24 786000000 6.6 40 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.9 55 0
2 Locked 40.3 18 0
3 Locked 40.3 31 0
4 Locked 40.3 30 0
5 Locked 40.3 21 0
6 Locked 40.9 15 0
7 Locked 40.3 17 0
8 Locked 40.3 19 0
9 Locked 40.9 10 0
10 Locked 40.3 24 0
11 Locked 40.3 19 0
12 Locked 40.3 27 0
13 Locked 40.3 8 0
14 Locked 40.9 14 0
15 Locked 40.3 20 0
16 Locked 40.9 20 0
17 Locked 40.3 23 0
18 Locked 40.3 45 0
19 Locked 40.3 14 0
20 Locked 40.3 14 0
21 Locked 40.9 30 0
22 Locked 40.9 24 0
23 Locked 40.3 42 0
24 Locked 40.3 11 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000000 44.3 5120 64 qam 1
2 58800000 44.5 5120 64 qam 4
3 36000014 44.3 5120 64 qam 3
4 44500000 44.3 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 0 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Goerie Dat klinkt in ieder geval al positief! Maar laten we inderdaad nog even de vinger aan de pols houden. Deel anders over een kleine 4 a 5 dagen je bevindingen.
 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Paul Ziggo Na 5 dagen zonder herstartend modem was het gistermiddag toch helaas weer raak plotseling weer geen internet verbinding. Ik was helaas net te laat om in de meterkast te kijken of ik daar het modem ook zag herstarten. In de historie staat alleen een T3 timeout maar meer ook niet. Het lijkt ook alsof de netwerk historie met een vertraging werkt want voorheen zag ik er direct staan dat ik er een login succes was maar die van dat ik net ben ingelogd staat nu niet in de lijst., ook niet als ik die ververs.

Is een T3 error een error die de verbinding kan verbreken of het modem kan laten herstarten?

Hieronder alle data van vanochtend

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
16/12/2020 15:36:53 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:4 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 20:25:48 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 13:15:20 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:5 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:3 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:59 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:55 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:33:31 notice SW download Successful - Via Config file
08/12/2020 14:32:22 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:45:49 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:45:49 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:38:39 Fout DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout Touchstone SW Upgrade Failed: Provisioned upgrade;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/12/2020 08:36:28 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present
07/12/2020 08:36:27 notice SW Download INIT - Via Config file

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 618000000 6.8 40 256 qam 3
2 602000000 6.5 40 256 qam 1
3 610000000 6.9 40 256 qam 2
4 626000000 6.6 40 256 qam 4
5 634000000 6.5 40 256 qam 5
6 642000000 6.8 40 256 qam 6
7 650000000 7 40 256 qam 7
8 658000000 7.6 40 256 qam 8
9 666000000 8 40 256 qam 9
10 674000000 8.4 40 256 qam 10
11 682000000 8 40 256 qam 11
12 690000000 8 40 256 qam 12
13 698000000 7.1 40 256 qam 13
14 706000000 7 40 256 qam 14
15 714000000 6.8 40 256 qam 15
16 722000000 7 40 256 qam 16
17 730000000 6.9 40 256 qam 17
18 738000000 7.3 40 256 qam 18
19 746000000 7 40 256 qam 19
20 754000000 7.3 40 256 qam 20
21 762000000 6.9 40 256 qam 21
22 770000000 6.8 40 256 qam 22
23 778000000 6.5 40 256 qam 23
24 786000000 6.3 40 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.3 26 0
2 Locked 40.3 6 0
3 Locked 40.9 6 0
4 Locked 40.3 21 0
5 Locked 40.3 9 0
6 Locked 40.9 6 0
7 Locked 40.3 11 0
8 Locked 40.3 0 0
9 Locked 40.3 6 0
10 Locked 40.9 7 0
11 Locked 40.9 6 0
12 Locked 40.3 4 0
13 Locked 40.3 6 0
14 Locked 40.3 10 0
15 Locked 40.3 8 0
16 Locked 40.3 6 0
17 Locked 40.3 23 0
18 Locked 40.9 14 0
19 Locked 40.9 6 0
20 Locked 40.9 6 0
21 Locked 40.9 19 0
22 Locked 40.3 20 0
23 Locked 40.3 17 0
24 Locked 40.3 2 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000000 44.3 5120 64 qam 1
2 58800000 44.3 5120 64 qam 4
3 36000000 44 5120 64 qam 3
4 44500000 44 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 1 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0

 

Algemene configuratie

Netwerk toegang
Toegang tot internet
Maximaal aantal apparaten
2
Standaard beveiliging
Ingeschakeld
DOCSIS-Modus
Docsis30
Config bestand
bac10300010648d343fd27cb


 

Primaire Downstream Service Flow

SFID 34137
Maximale snelheid 267500000
Maximum Traffic Burst 96000
Minimale snelheid 0


 

Primaire Upstream Service Flow

SFID 34136
Maximale snelheid 26750000
Maximum Traffic Burst 20000
Minimale snelheid 0
Maximum Concatenated Burst 20000
Roostertype BestEffort
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Goerie Bedankt voor je terugkoppeling! Balen dat het probleem nog steeds de kop opsteekt. Ik heb nog eens een blik geworpen op de verbinding maar ik zie zo op het oog geen 
signaalproblemen terug die de uitval en de Post en Pre RS errors verklaren. Dit zou dan toch bekeken moeten worden door een netwerkmonteur op locatie. Op welke data zou een afspraak  jou 
het beste uitkomen? 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Paul Ziggo 
Ik werk momenteel alle dagen vanuit huis, dus de dag maakt mij niet uit.

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik zie net dat het modem pas weer 12 uur online is dus vermoedelijk is die vanochtend ook herstart. Maar in de log zie ik wel een T3 error maar niet wanneer die exact heeft plaats gevonden
 

Connect Box informatie

De onderstaande informatie geeft de Connect Box status weer.
 

Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 10
Software versie : 9.1.1912.304
MAC-adres : 48:D3:43:FD:27:CB
Serienummer Connect Box : AAAP81740481
Beschikbaarheid : 0 days 12h:5m:37s
Netwerk toegang : Toegang tot internet

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
21/12/2020 09:17:27 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:39 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/12/2020 10:24:32 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 12:31:33 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
16/12/2020 15:36:53 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:4 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 20:25:48 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 13:15:20 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:5 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:3 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:59 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:38:55 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 14:33:31 notice SW download Successful - Via Config file
08/12/2020 14:32:22 notice SW Download INIT - Via Config file
07/12/2020 08:45:49 Fout SW upgrade Failed before download - File not Present

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 618000000 6.8 40 256 qam 3
2 602000000 6.6 40 256 qam 1
3 610000000 7 40 256 qam 2
4 626000000 6.8 40 256 qam 4
5 634000000 6.5 40 256 qam 5
6 642000000 6.9 40 256 qam 6
7 650000000 7 40 256 qam 7
8 658000000 7.8 40 256 qam 8
9 666000000 8 40 256 qam 9
10 674000000 8.5 40 256 qam 10
11 682000000 8.1 40 256 qam 11
12 690000000 8 40 256 qam 12
13 698000000 7.3 40 256 qam 13
14 706000000 7.1 40 256 qam 14
15 714000000 6.9 40 256 qam 15
16 722000000 7 40 256 qam 16
17 730000000 7 40 256 qam 17
18 738000000 7.4 40 256 qam 18
19 746000000 7.3 40 256 qam 19
20 754000000 7.4 40 256 qam 20
21 762000000 7 40 256 qam 21
22 770000000 6.9 40 256 qam 22
23 778000000 6.6 40 256 qam 23
24 786000000 6.5 40 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.9 31 0
2 Locked 40.3 3 0
3 Locked 40.9 8 0
4 Locked 40.9 8 0
5 Locked 40.3 13 0
6 Locked 40.9 4 0
7 Locked 40.3 7 0
8 Locked 40.9 7 0
9 Locked 40.3 9 0
10 Locked 40.3 6 0
11 Locked 40.9 8 0
12 Locked 40.3 6 0
13 Locked 40.3 7 0
14 Locked 40.3 10 0
15 Locked 40.9 8 0
16 Locked 40.9 6 0
17 Locked 40.9 7 0
18 Locked 40.3 15 0
19 Locked 40.3 6 0
20 Locked 40.3 10 0
21 Locked 40.3 5 0
22 Locked 40.9 8 0
23 Locked 40.3 12 0
24 Locked 40.9 5 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000000 44.3 5120 64 qam 1
2 58800000 44.5 5120 64 qam 4
3 36000000 44.3 5120 64 qam 3
4 44500000 44 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 2 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 0 0
4 ATDMA 0 0 0 0
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

Goedemorgen @Goerie,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb een afspraak met een netwerkmonteur voor je geregeld op 24 december 2020 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. 
Mocht het dan niet lukken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen. 
 

Laat je na het moteursbezoeken weten je bevindingen zijn?

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021 gewenst!

Groeten,

Paul 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Goedemorgen @Paul Ziggo 

Dank je wel voor het maken van de afspraak. Na het monteurs bezoek laat ik weten wat de bevindingen zijn.

Fijne feestdagen en een heel goed 2021!

Gr
Goerie

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

Goedemorgen @Goerie,

Inmiddels is de monteur langs geweest. Wat zijn je bevindingen m.b.t. de verbinding na zijn bezoek?
Werkt alles inmiddels naar wens?
 

 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Goedemorgen @Paul Ziggo,

De monteur heeft alles opnieuw doorgemeten en kon niets raars vinden. De aansluiting in de kast in de straat heeft hij wel vervangen, daar zat nog een oude aansluiting.

Hij heeft aangeraden om te kijken of het probleem ook aanwezig is als het modem in de router stand staat. Dat wil ik wel gaan proberen om het uit te sluiten maar dat kan pas als ik vrij heb, wat gelukkig binnenkort is. Dan kan ik toch via jullie de brigde mode uit laten zetten ?

Het andere wat hij aanraden was om te proberen om alle achterliggende apparaten uit te zetten (server, nas, etc) en kijken of dan het probleem zich ook nog voordoet. Dat wil ik ook nog wel proberen om te kijken of dat verschil maakt maar dat ook pas als ik vrij heb.

Ik heb het nog met hem gehad over de mogelijkheid om te mogen testen met een Ubee modem maar daar heb ik niet echt een antwoord op gekregen. Sowieso had hij niet echt een antwoord op de vraag wat de mogelijkheden nog zijn als de router mode niet werkt en de test met het uitzetten van de achterliggende apparaten geen verschil gaan maken.

Dus nu maar eerst binnenkort de router mode testen en kijken wat daaruit komt. Maar dat is natuurlijk niet de oplossing die we wensen. Het modem zou zijn werk in bridge mode zonder issues moeten doen.

Hieronder nog weer even de laatste data van het modem. Hij is blijkbaar weer ergens een keer herstart in het weekend gezien de tijd online…..

Connect Box informatie

De onderstaande informatie geeft de Connect Box status weer.
 

Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 10
Software versie : 9.1.1912.304
MAC-adres : 48:D3:43:FD:27:CB
Serienummer Connect Box : AAAP81740481
Beschikbaarheid : 1 days 18h:40m:21s
Netwerk toegang : Toegang tot internet

 

Onderdeel Status Status
Ingesteld Downstream kanaal (Hz)
618000000
Locked
Ingesteld Upstream kanaal (Hz)
52000000
Locked
Provisioning status
Verbonden
 

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 618000000 7 40 256 qam 3
2 602000000 6.9 40 256 qam 1
3 610000000 7.3 40 256 qam 2
4 626000000 7 40 256 qam 4
5 634000000 6.8 40 256 qam 5
6 642000000 7 40 256 qam 6
7 650000000 7.3 40 256 qam 7
8 658000000 7.9 40 256 qam 8
9 666000000 8.3 40 256 qam 9
10 674000000 8.6 40 256 qam 10
11 682000000 8.4 40 256 qam 11
12 690000000 8.3 40 256 qam 12
13 698000000 7.5 40 256 qam 13
14 706000000 7.4 40 256 qam 14
15 714000000 7 40 256 qam 15
16 722000000 7.3 40 256 qam 16
17 730000000 7 40 256 qam 17
18 738000000 7.5 40 256 qam 18
19 746000000 7.4 40 256 qam 19
20 754000000 7.5 40 256 qam 20
21 762000000 7.3 40 256 qam 21
22 770000000 7.1 40 256 qam 22
23 778000000 6.9 40 256 qam 23
24 786000000 6.6 40 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.9 56 0
2 Locked 40.9 21 0
3 Locked 40.9 37 0
4 Locked 40.3 34 0
5 Locked 40.3 30 0
6 Locked 40.9 21 0
7 Locked 40.9 21 0
8 Locked 40.3 20 0
9 Locked 40.3 19 0
10 Locked 40.3 13 0
11 Locked 40.3 8 0
12 Locked 40.9 12 0
13 Locked 40.3 23 0
14 Locked 40.3 26 0
15 Locked 40.3 31 0
16 Locked 40.3 33 0
17 Locked 40.3 26 0
18 Locked 40.3 46 0
19 Locked 40.3 11 0
20 Locked 40.3 14 0
21 Locked 40.3 16 0
22 Locked 40.3 25 0
23 Locked 40.3 23 0
24 Locked 40.3 7 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000000 44.5 5120 64 qam 1
2 58800000 44.5 5120 64 qam 4
3 36000039 44.5 5120 64 qam 3
4 44500000 44.3 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 0 0
2 ATDMA 0 0 0 0
3 ATDMA 0 0 1 0
4 ATDMA 0 0 0 0

 

Algemene configuratie

Netwerk toegang
Toegang tot internet
Maximaal aantal apparaten
2
Standaard beveiliging
Ingeschakeld
DOCSIS-Modus
Docsis30
Config bestand
bac10300010648d343fd27cb


 

Primaire Downstream Service Flow

SFID 35427
Maximale snelheid 267500000
Maximum Traffic Burst 96000
Minimale snelheid 0


 

Primaire Upstream Service Flow

SFID 35426
Maximale snelheid 26750000
Maximum Traffic Burst 20000
Minimale snelheid 0
Maximum Concatenated Burst 20000
Roostertype BestEffort

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
29/12/2020 10:30:44 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29/12/2020 04:16:7 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
28/12/2020 09:23:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/12/2020 12:23:28 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/12/2020 10:48:5 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
21/12/2020 09:17:27 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:39 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/12/2020 10:24:32 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 12:31:33 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
16/12/2020 15:36:53 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 08:53:4 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 20:25:48 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 13:15:20 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:10 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/12/2020 09:12:5 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/12/2020 08:54:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5767Posts
  • 597Oplossingen
  • 3415Likes

Hi @Goerie

Helemaal goed! Als je ons een bericht stuurt als je vrij bent en de tijd ervoor hebt dan zetten we je modem in router mode. Je kunt dit ook regelen via de klantenservice. Door drukte kunnen we niet altijd even snel reageren via deze weg. Een definitieve oplossing is het zeker niet maar op die manier sluiten we wel weer een stuk uit en zijn we een stapje dichter bij de oplossing. 

Goerie
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

De laatste status update is dat alles zowaar al een tijd stabiel werkt. Al 17 dagen geen plotselinge herstarts meer van het modem. Hopelijk is het nu over.

Misschien dat het toch de aansluiting in de straat was die hij heeft vervangen.

Of misschien is het dat ik het modem niet meer in een stekkerdoos heb zitten maar in een “normaal” stopcontact en/of dat ik het plastic plaatje van de aansluiting heb gehaald. Wie zal het zeggen. Maar gelukkig geen spontane herstarts meer 🙂

De laatste waarden zijn:

Connect Box informatie

De onderstaande informatie geeft de Connect Box status weer.
 

Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 10
Software versie : 9.1.1912.304
MAC-adres : 48:D3:43:FD:27:CB
Serienummer Connect Box : AAAP81740481
Beschikbaarheid : 17 days 13h:48m:9s
Netwerk toegang : Toegang tot internet

 

Onderdeel Status Status
Ingesteld Downstream kanaal (Hz)
714000000
Locked
Ingesteld Upstream kanaal (Hz)
52000015
Locked
Provisioning status
Verbonden
 

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 714000000 6.8 40 256 qam 15
2 602000000 6.5 40 256 qam 1
3 610000000 7 40 256 qam 2
4 618000000 6.8 40 256 qam 3
5 626000000 6.6 40 256 qam 4
6 634000000 6.5 40 256 qam 5
7 642000000 6.8 40 256 qam 6
8 650000000 7 40 256 qam 7
9 658000000 7.5 40 256 qam 8
10 666000000 7.9 40 256 qam 9
11 674000000 8.3 40 256 qam 10
12 682000000 8 40 256 qam 11
13 690000000 8 40 256 qam 12
14 698000000 7 40 256 qam 13
15 706000000 7 40 256 qam 14
16 722000000 7 40 256 qam 16
17 730000000 6.8 40 256 qam 17
18 738000000 7.1 40 256 qam 18
19 746000000 7 40 256 qam 19
20 754000000 7.3 40 256 qam 20
21 762000000 6.9 40 256 qam 21
22 770000000 6.8 40 256 qam 22
23 778000000 6.5 40 256 qam 23
24 786000000 6.3 40 256 qam 24


 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1 Locked 40.3 368 0
2 Locked 40.9 406 0
3 Locked 40.3 156 0
4 Locked 40.9 524 0
5 Locked 40.9 274 0
6 Locked 40.3 375 0
7 Locked 40.9 236 0
8 Locked 40.3 260 0
9 Locked 40.9 251 0
10 Locked 40.3 175 0
11 Locked 40.9 129 0
12 Locked 40.9 147 0
13 Locked 40.3 164 0
14 Locked 40.3 300 0
15 Locked 40.9 288 0
16 Locked 40.9 239 0
17 Locked 40.9 321 0
18 Locked 40.3 467 0
19 Locked 40.9 169 0
20 Locked 40.3 177 0
21 Locked 40.3 153 0
22 Locked 40.3 141 0
23 Locked 40.3 276 0
24 Locked 40.9 146 0

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 52000015 44 5120 64 qam 1
2 58799892 44.3 5120 64 qam 4
3 36000299 44 5120 64 qam 3
4 44500126 44 5120 64 qam 2


 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 2 0
2 ATDMA 0 0 2 0
3 ATDMA 0 0 3 0
4 ATDMA 0 0 2 0

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
17/01/2021 11:36:32 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15/01/2021 10:44:3 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15/01/2021 05:15:59 Fout DHCP RENEW sent - No response for IPv4;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/01/2021 22:50:45 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/01/2021 14:10:11 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10/01/2021 13:57:33 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 11:40:23 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/01/2021 02:35:20 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2021 12:53:18 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2021 12:53:12 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2021 07:47:7 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/01/2021 10:36:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03/01/2021 01:21:13 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02/01/2021 10:59:22 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/2021 16:28:37 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
31/12/2020 09:33:50 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30/12/2020 21:46:12 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30/12/2020 21:44:9 Let op! Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30/12/2020 21:44:6 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30/12/2020 21:44:5 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:fd:27:cb;CMTS-MAC=00:01:5c:b7:ec:55;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic