Bdb wrote:
Ik wil graag mijn router blijven gebruiken en zo min mogelijk zaken veranderen dus heb ik de Connect Box door Ziggo in Bridge mode laten zetten.
Interessant. Ik kon de Connect Box zelf in bridge mode zetten via de web interface. Na het veranderen van de instellingen rebootte de Connect Box zelf. Het duurde een paar minuten, maar na de die tijd bleef alleen de status led branden, groen. Brandt die led bij jou ook groen?
Ik heb zelf zitten rommelen met hardware adressen in een poging om het MAC adres van de Connect Box te clonen in mijn router in de hoop hetzelfde IP adres te krijgen. Dat werkte op de een of andere manier niet lekker. Nadat ik dat weer uit de router verwijderd had, werkte alles goed.
Ik heb een paar keer de Connect Box gereset (verzonken drukknopje aan de achterzijde een tijdje ingedrukt houden). Hij start dan weer in routing mode op. Bij mij reset hij dan nog een keer (nieuwe firmware?), en uiteindelijk na een aantal minuten staat hij dan weer in routing mode met een witte status led.
Misschien zou je dat kunnen proberen om te testen of je verbinding goed werkt. Daarna zou je hem weer in bridge mode moeten kunnen zetten in het web menu. Althans, zo werkte het bij mij. Ik zit in een oud UPC gebied, misschien werkt het bij jou net even anders.