Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
joskeu
Level 2

Connectbox -> Upgrade naar nieuw modem wegens Gigabit

Hallo,

Gister enkele problemen ondervonden met de connectbox en nu is onlangs bekend gemaakt dat Gigabit binnenkort beschikbaar is in mijn regio (Roermond). Is het al mogelijk om te upgraden naar het nieuwe modem welke voor Gigabit gebruikt gaat worden?

Groet,

Joskeu

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @joskeu

Een Gigabit modem wordt enkel geleverd bij de afname van het Giga pakket. Het is dus niet mogelijk om op voorhand je modem al te wisselen.

Zodra het Giga pakket beschikbaar is zal je automatisch het nieuwe modem ontvangen na bestelling van je Internet Giga pakket.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@joskeu Die krijg je vanzelf als je een abonnement neemt met Gigabit snelheid.

0 Kudos
joskeu
Level 2
Topicstarter

@Bert snap ik inderdaad. Maar het is nog niet duidelijk wanneer het precies beschikbaar is hier. En aangezien ik liever van de Connectbox af wil vroeg ik me af of dit al mogelijk is voordat ik het abonnement wijzig.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Nee dus, althans daar ga ik niet van uit.

Wat voor problemen ondervind je?

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als het om de snelheid gaat, de Connect box kan ook al tot 1000 Mbit/s, dus daar zit geen beperking in als je een 600+ abonnement hebt.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @joskeu

Een Gigabit modem wordt enkel geleverd bij de afname van het Giga pakket. Het is dus niet mogelijk om op voorhand je modem al te wisselen.

Zodra het Giga pakket beschikbaar is zal je automatisch het nieuwe modem ontvangen na bestelling van je Internet Giga pakket.

0 Kudos