1
Vraag
2
Reacties
Lizsa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Connectbox geeft aan dat het wachtwoord niet klopt

Ik heb al langere tijd een connectbox, maar het is me nog altijd niet gelukt om hem in te stellen.

Ik moest normaal het wachtwoord van de box zelf ingeven op een site, maar nu geeft zelfs die aan dat dit een onjuist wachtwoord is, terwijl dit het wachtwoord is dat onderaan het kastje te vinden is.

Daarnaast zou ik nu moeten inloggen op diezelfde site, maar ik heb nooit een wachtwoord gemaakt voor de site en weet ook niet waar ik deze kan vinden. 

HELP

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Lizsa, welkom op de Community!

Ook fijn dat hier al een reactie staat. Hopelijk kun je inmiddels inloggen en de Connectbox instellen.

Is dat inloggen inmiddels ook gelukt? Het oorspronkelijke wachtwoord om in te kunnen loggen op de Connectbox vind je op het uitneembare kaartje:

Ondertiteling.JPG

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Druk de resetknop achterop het modem 30 seconden in, dan gaat alles naar de oorspronkelijke instelling en wachtwoorden.

 

Onderop staat je wifinaam en beveiligingssleutel voor het internet via de wifi en een wachtwoord om in te loggen in het modem:

Klik hierna om in te loggen in het modem: -> http://192.168.178.1/  

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Lizsa, welkom op de Community!

Ook fijn dat hier al een reactie staat. Hopelijk kun je inmiddels inloggen en de Connectbox instellen.

Is dat inloggen inmiddels ook gelukt? Het oorspronkelijke wachtwoord om in te kunnen loggen op de Connectbox vind je op het uitneembare kaartje:

Ondertiteling.JPG

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic