Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
max-hoi
Level 1

Connectbox gaat niet meer aan

Na het verwisselen van stopcontact gaat de connectbox niet meer aan. Er gebeurt niets meer. Zelfs niet wanneer ieder ander stopcontact in huis is geprobeerd. Alle aspecten van de stroomtoevoer van het apparaat gecontroleerd.
Hoe kan dit, en hoe kan ik dit oplossen?
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi max-hoi, welkom hier!

Het klinkt alsof je modem of de voeding er de geest aan heeft gegeven. Ik zie dat je langs een Ziggo winkel in Den Haag bent geweest en je hebt een nieuwe voeding meegekregen. Werkt je modem nu weer?
0 Kudos