Devo01
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox forwarden lukt niet

Ik probeer een aantal poorten te forwarden naar een lokaal apparaat.

Onder het instellingen interface van de Connectbox was het simpel genoeg om port forwarding te vinden en in te stellen, al was het erg traag.
Maar het port forwarden was niet gelukt; lokaal ip gedubbelcheckt, uPnP uitgeschakeld naar aanleiding van een andere post op dit forum, firewall uitgeschakeld, maar de poorten bleven dicht.

 

Iemand met ervaring die een idee heeft hoe dit op te lossen is?
Ik zit al te denken aan een nieuwe router om dit probleem te verhelpen, maar ik denk eigenlijk dat het aan Ziggo is om dit op te lossen?

Ik hoor graag van jullie.
Martijn

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10487Likes

Welke poorten wil je waarvoor instellen?

Devo01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

22 (SSH)
80 (HTTP)
443 (HTTPS)

Geen vreemde poorten voor bijv. DNS

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10487Likes

Heb je na de UPnP uitzetten, het modem 30 seconden van de stroom gehad?

Uitgelicht topic