Ik heb net de connectbox ontvangen omdat mijn oude trouwe cisco het niet meer voldeed. Ik gebruik adguard en wil ook mijn dns e.d. kunnen aanpassen. Helaas kan dat op een of andere manier niet meer in de connectbox. Waarom mag joost weten. Het opzetten van de connectbox als bridge is niet gelukt. Het is onduidelijk hoe je je eigen router moet instellen. Ik wil weten hoe ik mijn router in moet stellen. Welke instellingen moet ik bij de WAN verbinding kiezen.
Ik heb manual of dynamic gekozen beide werkten niet.
Ik begrijp overigens niet waarom de instelling niet gewoon op de connectbox is te doen. Het is jammer dat je daardoor gedwongen wordt complexe oplossingen te verzinnen.
Ik vraag mij nu af wat de beste oplossing is. Nieuw modem waarbij jezelf dns kan instellen of een modem wat werkt in combinatie met het ziggo modem in bridge modus.
Groeten
Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vroeger kon je in oud upc gebied je modem zelf in bridge zetten, nu niet meer.
Staat je modem niet in bridge gebruik dan dit formulier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat de Connect box al in bridge?
Zo niet, neem contact op met Ziggo om je modem in bridge te zetten.
Zo ja, kies dan Dynamic IP.
Vroeger kon je in oud upc gebied je modem zelf in bridge zetten, nu niet meer.
Staat je modem niet in bridge gebruik dan dit formulier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.