Bekijk dit artikel voor meer informatie over wat je met je modem kan doen als de pijltjes groen knipperen:
< Betekenis en oplossing bij knipperende pijltjes >
Origineel bericht
Hallo,
Kan iemand een actueel overzicht geven van de werking van de led lampjes op de voorkant van de (witte) Connect Box?
In mijn geval brandt uitsluitend de onderste led. Deze is wit en ik las ergens dat de modem dan in routermodus staat. Ik hou van groene leds maar de andere leds zijn uit
Mijn voorlopige conclusie over de led lampjes op de Connect Box:
1) onderste led = groen betekent bridgemodus, onderste led = wit betekent routermodus;
2) overige leds gaan na het opstarten na een paar minuten uit.
3) als de led met de pijltjes groen blijft knipperen, dan kan de modem geen internetverbinding met de buitenwereld maken.
Kan iemand van Ziggo bevestigen dat dit klopt? Of een lijst plaatsen met alle mogelijke led opties?
SJW
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hieronder een overzicht van alle lampjes van de Connectbox:
Jordi is een monteur van Ziggo. Hij legt je in deze video uit wat je kan doen als het lampje groen knippert:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hieronder een overzicht van alle lampjes van de Connectbox:
Jordi is een monteur van Ziggo. Hij legt je in deze video uit wat je kan doen als het lampje groen knippert:
Ik heb sinds vandaag ook de Connectbox maar dan met maar 1 lampje aan de onderzijde. De lampjes boven het logo ontbreken. Geldt hierbij dezelfde kleurcodering als hierboven in de chat genoemd? Dan kan ik wel minder zien (qua informatie).
Goedemorgen @jacooskam, welkom op de Community!
Goed dat je dit topic hebt gevonden. Het antwoord op je vraag over de lampjes is hierboven al gegeven. (zie de afbeeldingen in dit topic.)
Als het modem goed online zullen er inderdaad lampjes op het modem uit gaan en zal alleen het onderste lampje blijven branden. 🙂
Hi Gianna Z.
Ik snap wat je schrijft maar ik heb maar 1 lampje op het modem. Zie bijlage.
Dit betekent dat dus dat ik totaal geen aanvullende informatie heb als er een keer een storing is. Ik kan minder/niet goed zien wat er aan de hand is omdat lampjes ontbreken...
Waarom heb ik geen modem met lampjes...?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.