Hallo,
Paar dagen geleden heb ik het installatiepakket met daarin de Connextbox en mediabox ontvangen.
Bij het aansluiten van de Connectbox (en na meerdere malen stroom eraf te hebben gehaald) bijven de bovenste twee leds op groen staan. De onderste blijft wit. Zie foto hieronder:
Als ik vervolgens met mijn laptop verbinding maak met de Connextbox krijg ik het volgende scherm te zien:
Ik heb geen codes ontvangen en in de handleiding en op de support pagina's staat niets over het moeten invullen van een activatiecode en wachtwoord. Als ik op de 'i' klik krijg ik te zien dat ik deze code in de ontvangen brief staat. Ik heb geen brief ontvangen.
Nu lees ik hier en daar dat activeren automatisch zou moeten gebeuren, maar dat dit in sommige gevallen niet goed gaat en Ziggo het handmatig moet activeren. Voorbeeld:
https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/activatiecode-tijdens-installatie/td-p/88802
Kan het zijn dat ik het zelfde probleem heb?
Er staat mij ook bij dat we op ons adres een atijd geleden een brief van Ziggo hebben ontvangen dat ze ons huis gingen afsluiten omdat er al langere periode geen actief abonnement o.i.d. was. Geen idee of dat in het kastje in de straat is gedaan of op een andere manier en het nu weer opnieuw aangesloten moeten worden? Wij wonen hier 2.5 jaar en hebben al die tijd Telfort/KPN gehad.
Last but not least, de meegeleverde coax kabel om de mediabox aan te sluiten is 3 meter lang. Wij hebben minimaal 4 meter nodig. Nu heb ik begrepen dat jullie die kunnen nasturen? Zie:
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Coax-te-kort/td-p/105488
Graag zou ik een kabel van 5 meter ontvangen.
Groet,
Wouter