Vraag
Reacties
Oplossing
Postman
Level 1

Connectbox activatie proxy error

Op 14 januari verhuisd. Connect Box aangesloten en beide lampjes (WiFi en internet) branden continu groen. Met draadloos en bedraad verbinding maken met modem geeft een activatie pagina. Deze pagina heeft een knop "nu activeren". Knop gebruiken geeft vervolgens een proxy error.
Gebeld met klantenservice en krijg te horen dat ik moet wachten tot 1 februari i.v.m. aflopend ander abonnement.
Vandaag 1 februari nog steeds hetzelfde probleem. Geen internet, modem zegt zelf dat het online is, maar vanuit klantenservice is het niet zichtbaar. Monteur kan nu pas volgende week donderdag komen! Dit is echt belachelijk, een maand geen internet maar wel betalen.

Zou iemand van de moderators mijn modem handmatig kunnen activeren? Of is het modem overleden?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Postman
Level 1
Topicstarter
Probleem lijkt nu opgelost. Opeens ging de activatie wel door, zeer waarschijnlijk omdat ik via e-mail dezelfde vraag voor handmatige activatie gesteld had.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Postman
Level 1
Topicstarter
Probleem lijkt nu opgelost. Opeens ging de activatie wel door, zeer waarschijnlijk omdat ik via e-mail dezelfde vraag voor handmatige activatie gesteld had.
0 Kudos
Ga naar reactie
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Bedankt voor je snelle terugkoppeling op je eigen probleem, Postman 🙂 Fijn dat alles weer werkt.
0 Kudos