1
Vraag
2
Reacties
aaf1205

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox aansluiten op andere coax aansluiting

Hoi mede forumleden,

 

Ik ben ondanks verhuisd naar een nieuwe woning en neem mijn huidige Ziggo internetverbinding gewoon mee.

Nu zit er in een UPC isolator die het Radio, TV en internet signaal scheid.

 

Gezien ik een eigen router en switch achter de connectbox heb (deze staat uiteraard in bridge mode) wil ik deze het liefst in de meterkast aansluiten zodat ik e.e.a netjes kan wegwerken.

 

Mijn vraag is of ik het modus rechtstreeks op de splitter mag aansluiten welke op de UPC isolator aangesloten zit.

Voor de volledigheid heb ik wat foto's toegevoegd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aaf1205
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi lotte,

 

Het probleem is inmiddels opgelost.  

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Uw installatie is aan een update toe. In verband met uw verhuizing heeft u recht op een gratis monteur. Neem contact op met de helpdesk.

aaf1205
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Jan F.Dank voor de reactie, ik zal dit zeker in overweging nemen.

Weet je heel toevallig of ik de connectbox zo kan aansluiten, rechtstreeks op de splitter die op de UPC isolator zit?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U kunt de modem op de splitter aansluiten als u de juiste kabel heeft. Of alles dan storingsvrij werkt kan ik niet zeggen.

tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Zou idd gewoon een gratis monteur laten komen. Wacht je te lang vervalt je recht er op. Met juiste kabel idd maar kan nu al zeggen dat je storing gaat krijgen of je snelheid niet haalt. Connectoren en splitter zijn echt bagger

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @aaf1205, goed dat je dit aankaart! Ik zie geen gegevens in je Ziggo Community profiel staan dus ik kan niet zien of het probleem is opgelost. Laat je het aan ons weten? 

aaf1205
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi lotte,

 

Het probleem is inmiddels opgelost.  

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@aaf1205  Mooi dat je probleem is opgelost 👍

Mocht je in de toekomst weer tegen een probleem aanlopen dan is het misschien wel handig zoals @Lotte al aangaf om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.  Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo medewerkers. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic