1
Vraag
2
Reacties
Marttcob

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Connectbox WPS Canon Printer

Sinds ik mijn connectbox heb, kan ik mijn canon printer mg3650 niet meer met de WPG toets niet meer draadloos aanmelden. Ik krijg steeds de melding je nieuwe wachtwoord komt niet overeen. Ik heb niets veranderd. 

Wie kan mij helpen. 

Gr. Martin

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marttcob
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor de reactie, ik had het wachtwoord veranderd, waardoor de connectbox de printer niet wou accepteren, de printer gereset in toen was het weer ok.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marttcob,

Wat gek dat dit niet meer werkt met je nieuwe modem. De WPS-toets is om tegelijkertijd je Canon en je modem met deze functie te laten koppelen. Je maakt op je Canon wel specifieke gebruik van deze functie en drukt vervolgens op de toets op de Connectbox voorop? Een wachtwoord is dan vaak ook niet nodig. Je kunt in je modem zelf ook nog controleren of deze functie goed staat ingesteld. Dit vind je door in te loggen in je modem en vervolgens naar [Geavanceerde instellingen] > [Draadloos] > [WPS] te gaan.

Werkt dit niet, dan heb je vaak ook de mogelijkheid om handmatig te verbinden, heb je dat ook al geprobeerd?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hoe heeft u in het verleden de printer verbonden? Ik heb een Canon printer, ander type, maar die heb ik via instellingen met de modem verbonden via het SSID en bijbehorende wachtwoord. Als dat wachtwoord nu nog in het geheugen van de printer staat, wordt dat door de WPS actie mogelijk niet vervangen.

Marttcob
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor de reactie, ik had het wachtwoord veranderd, waardoor de connectbox de printer niet wou accepteren, de printer gereset in toen was het weer ok.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic