Goedendag,
Sinds kort ben ik verplicht een VPN te gebruiken. Helaas lijkt de Connectbox dit niet leuk te vinden en alle snelheid stort in bij gebruik. Is het mogelijk om dit modem te vervangen?
De CB staat reeds in bridge.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Microstar, dit AOP is inderdaad toe aan verjonging. Ik heb een monteur ingepland die dit voor je komt regelen. De afspraak staat voor aankomende vrijdag 1 juli tussen 08:00-13:00 uur. Het kan natuurlijk zijn dat je dan niet aanwezig kunt zijn. Je hebt de mogelijkheid om te afspraak te verplaatsen via mijn Ziggo.
@Microstar Super! Mocht het nodig zijn dan kan de monteur het modem zeker vervangen. Geef je ons een terugkoppeling wanneer de monteur langs geweest is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke snelheid behaal je met de vpn ?
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)
en een printscreen van de down en upstream
Hi @Microstar
Ai, dat is alles behalve wenselijk! Als ik je bericht zo lees, dan moet ik direct denken aan het volgende topic. Het probleem komt overeen en we zijn bekend met het euvel dat de snelheid met het gebruik van VPN niet wordt behaald in combinatie met jouw type modem. Ik kan je modem dan ook omruilen naar een Ubee UBC1318ZG. Dit is een non-wifi modem. Wel zien we graag vooraf een foto tegemoet van jouw AOP en aansluiting naar het modem. Zo kunnen we direct beoordelen of deze al geschikt is voor Docsis 3.1. Dit is vereist voor het Ubee modem.
Beste Cecilia,
bijgaand een foto van het AOP.
het aop is niet geschikt voor Docsis 3.1 en dient vervangen te worden
@Cecilia of een andere moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
Hoi @Microstar, dit AOP is inderdaad toe aan verjonging. Ik heb een monteur ingepland die dit voor je komt regelen. De afspraak staat voor aankomende vrijdag 1 juli tussen 08:00-13:00 uur. Het kan natuurlijk zijn dat je dan niet aanwezig kunt zijn. Je hebt de mogelijkheid om te afspraak te verplaatsen via mijn Ziggo.
@Lotte ik heb zojuist inderdaad een afspraak in mijn mailbox voorbij zit komen, bedankt voor de snelle actie. Wordt het modem dan ook gelijk vervangen of wordt die nagestuurd?
@Microstar Super! Mocht het nodig zijn dan kan de monteur het modem zeker vervangen. Geef je ons een terugkoppeling wanneer de monteur langs geweest is?
Het modem is vervangen door een Ubee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.