1
Vraag
2
Reacties
Microstar

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Connectbox VPN

 

Goedendag,

 

Sinds kort ben ik verplicht een VPN te gebruiken. Helaas lijkt de Connectbox dit niet leuk te vinden en alle snelheid stort in bij gebruik. Is het mogelijk om dit modem te vervangen?

 

De CB staat reeds in bridge. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Microstar, dit AOP is inderdaad toe aan verjonging. Ik heb een monteur ingepland die dit voor je komt regelen. De afspraak staat voor aankomende vrijdag 1 juli tussen 08:00-13:00 uur. Het kan natuurlijk zijn dat je dan niet aanwezig kunt zijn. Je hebt de mogelijkheid om te afspraak te verplaatsen via mijn Ziggo. 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Microstar Super! Mocht het nodig zijn dan kan de monteur het modem zeker vervangen. Geef je ons een terugkoppeling wanneer de monteur langs geweest is? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

welke snelheid behaal je met de vpn ?

 

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)

en een printscreen van de down en upstream

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Microstar

Ai, dat is alles behalve wenselijk! Als ik je bericht zo lees, dan moet ik direct denken aan het volgende topic. Het probleem komt overeen en we zijn bekend met het euvel dat de snelheid met het gebruik van VPN niet wordt behaald in combinatie met jouw type modem. Ik kan je modem dan ook omruilen naar een Ubee UBC1318ZG. Dit is een non-wifi modem. Wel zien we graag vooraf een foto tegemoet van jouw AOP en aansluiting naar het modem. Zo kunnen we direct beoordelen of deze al geschikt is voor Docsis 3.1. Dit is vereist voor het Ubee modem. 
 

Microstar
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Beste Cecilia,

 

bijgaand een foto van het AOP.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

het aop is niet geschikt voor Docsis 3.1 en dient vervangen te worden 

@Cecilia of een andere moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Microstar, dit AOP is inderdaad toe aan verjonging. Ik heb een monteur ingepland die dit voor je komt regelen. De afspraak staat voor aankomende vrijdag 1 juli tussen 08:00-13:00 uur. Het kan natuurlijk zijn dat je dan niet aanwezig kunt zijn. Je hebt de mogelijkheid om te afspraak te verplaatsen via mijn Ziggo. 

Microstar
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

@Lotte  ik heb zojuist inderdaad een afspraak in mijn mailbox voorbij zit komen, bedankt voor de snelle actie. Wordt het modem dan ook gelijk vervangen of wordt die nagestuurd?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Microstar Super! Mocht het nodig zijn dan kan de monteur het modem zeker vervangen. Geef je ons een terugkoppeling wanneer de monteur langs geweest is? 

Microstar
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Het modem is vervangen door een Ubee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic