Vraag
Reacties
Aankondigingen
hiphopracer
Level 1

Connectbox: IPv6 i.p.v. IPv4

Meerdere malen Ziggo gebeld om IPv6 (DS-lite) naar IPv4 om te zetten maar deze konden mij niet ondersteunen. Er werd mij verteld dat dit al gedaan was maar onder security staat nog steeds port filtering in plaats van port forwarding. (de connectbox is al een keer gereboot via de GUI en via stroom)
0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Sander
Community Developer
Community Developer
Welkom op de Community! Je hebt al flink wat actie ondernomen. Waar ik erg benieuwd naar ben zijn de resultaten die je krijgt op https://test-ipv6.com

Wordt hier ook aangegeven dat je een IPv6 hebt?

We horen het graag!
0 Kudos
hiphopracer
Level 1
Topicstarter
Your IPv4 address on the public Internet appears to be ---.---.---.---
(LGI-UPC formerly known as UPC Broadband Holding B.V.)

Your IPv6 address on the public Internet appears to be --------:----------:----:----:-
(TNF-AS)

Since you have IPv6, we are including a tab that shows how well you can reach other IPv6 sites. [more info]

It appears that you use a tunnel mechanism for either IPv4 or IPv6.
HTTPS support on this web site is in beta. [more info]

Your DNS server (possibly run by your ISP) appears to have no access to the IPv6 Internet, or is not configured to use it. This may in the future restrict your ability to reach IPv6-only sites. [more info]

Dit zijn de resultaten van de IPv6 test van de website
0 Kudos
efok
Level 17
Nog steeds IPv6 dus......
0 Kudos
Sander
Community Developer
Community Developer
efok Dat lijkt er wel op.

hiphopracer Wil je mij je postcode, huisnummer en klantnummer toesturen? Dan ga ik even op onderzoek uit.
0 Kudos
hiphopracer
Level 1
Topicstarter
Het probleem is opgelost door het omzetten aan de server side (ziggo) instellingen te veranderen.