Kan een aanwezige ziggo medewerker misschien mijn Connectbox Giga in bridge modus zetten?
dankjewel, Roel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @roelsint! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😉
Ik heb gezien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice over het in bridge modus plaatsen van je modem en ga ervan uit dat alles geregeld is. Als onze hulp hier nog nodig is horen we dat natuurlijk graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi Bert,
Dankjewel voor de tip, gelijk gedaan.
Dag @roelsint! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😉
Ik heb gezien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice over het in bridge modus plaatsen van je modem en ga ervan uit dat alles geregeld is. Als onze hulp hier nog nodig is horen we dat natuurlijk graag!
Ja hoor alles is gelukt. Dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.