Vraag
Reacties
Oplossing
roelsint
Level 2

Connectbox Giga in bridgemodus

Kan een aanwezige ziggo medewerker misschien mijn Connectbox Giga in bridge modus zetten?

dankjewel, Roel

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @roelsint! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😉

Ik heb gezien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice over het in bridge modus plaatsen van je modem en ga ervan uit dat alles geregeld is. Als onze hulp hier nog nodig is horen we dat natuurlijk graag!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

roelsint
Level 2
Topicstarter

Hi Bert,

Dankjewel voor de tip, gelijk gedaan.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @roelsint! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst en sorry voor de ietwat late reactie 😉

Ik heb gezien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice over het in bridge modus plaatsen van je modem en ga ervan uit dat alles geregeld is. Als onze hulp hier nog nodig is horen we dat natuurlijk graag!

roelsint
Level 2
Topicstarter

Ja hoor alles is gelukt. Dankjewel