1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Albat

Level 2
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Connectbox Giga download snelheid is niet stabiel

Vorig week heb ik mijn Connectbox Giga geinstaleerd, alles werkt prima, alleen als ik naar de ziggo speed test gaan dan haal ik de maximaal snelheid niet, en ik zag dat de download snelheid is niet stabiel, in plaats van 1000 Mbps kreeg ik af en toe 180 Mbps of 300 Mbps of 400 Mbps en af en toe de maximum is 940 Mbps.

De monteur kwam vandaag heb de hoofd aansluiting vervanged terwijl hij is niet oud, maar nog steeds de snelheid is niet stabiel. Mijn PC is nieuwe model van HP Prodesk 600 G5 SFF, de netwerk port is understeunt de gigabit, en het rechtstreeks verbonden met de Connectbox Giga via nieuwe Cat6 Kabel.

Kan een moderator of expert van ziggo me helpen.

Sorry mij NL taal is ook niet stabiel en niet goed maar ik probeer my best, anders ik ga englse schrijven.

Groetjes,

Albat

Oplossingen
20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Albat
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Beste Allen,

Ik had vertrouwen aan ziggo speedtest website, vroeger was mijn abonnement 300 mbps, als ik ga naar ziggo website geeft altijd 300 mbps, ook met 600 mbps, dus daarom ben ik gewend dat ziggo geeft de juiste snelheid.

Nu is het duidelijk dat Ziggo speedtest is niet meer betrouwbar ten minste voor 1 Gbps, en behulp van jullie advies om naar een andere site proberen. Dus ik kan zeggen dat de snelheid is stabiel en de probleem is opgelost vooral bij de website speedtest nl. ten minste de hele dag geeft de download meer dan 900 Mbps, en dat vind ik goed en ben ik zeker tevreden.

Hartelijk bedankt voor jullie reactie's en wens ik jullie goed nacht.

Groetjes,

Albat

Dit records van 10 minuten geleden, dus rond 12:10 uur.

Albat_0-1646349618163.png

Albat_1-1646349638784.png