Vandaag, 31 januari 2022, een Connectbox Giga ontvangen en direct geïnstalleerd. Het is echter onmogelijk om IP reserveringen toe te voegen. Nadat ik een MAC- en een IP-adres heb ingevoerd en daarna op "Voeg reservering toe" klik, verschijnen er in de lijst met gereserveerde IP-adressen alleen maar nullen:
Is dit probleem bekend en zo ja, is er een oplossing voor?
Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.1
Hardware versie : 11
Software versie : 01.02.065.24.EURO.SIP
Opgelost! Ga naar oplossing.
Boven de getoonde lijst, staat een onderdeel: Verbonden apparaten
Als je daar een verbonden apparaat aanvinkt, komen de gegevens in Voeg IP-adres reservering toe
Je kunt daar het laatste IP vak veranderen in je eigen keuze.
Klik daarna op Voeg reservering toe.
Daarna Instellingen opslaan.
Modem herstarten lost het probleem op
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Boven de getoonde lijst, staat een onderdeel: Verbonden apparaten
Als je daar een verbonden apparaat aanvinkt, komen de gegevens in Voeg IP-adres reservering toe
Je kunt daar het laatste IP vak veranderen in je eigen keuze.
Klik daarna op Voeg reservering toe.
Daarna Instellingen opslaan.
Hoi Bert, dank je voor je antwoord. Zo zou het moeten werken, maar dat doet het dus niet.
Nadat ik het modem opnieuw opgestart heb, werkte het gelukkig wel.
Modem herstarten lost het probleem op
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.