Ik wil hier graag nog even op verder borduren.
De beste man die ik eergisteren sprak van Ziggo, heeft blijkbaar ook nog een mail gestuurd, na ons gesprek.
Deze mail heeft niets met ons gesprek te maken, en heb ik het vermoeden dat ze op de helpdesk zulk soort mail moeten versturen om te laten zien dat ze hun werk correct hebben gedaan.
De mail begint met:
Beste mevrouw, meneer , | Bedankt voor uw contact. Fijn dat ik u kan helpen. Zoals beloofd hierbij de online informatie over wat we hebben besproken. | Dit is wat we besproken hebben | Port forwarding Voor games en andere applicaties is het handig om het modem te forwarden. Altijd al willen weten hoe je dat instelt? Onze collega heeft voor alle wifi-modems die we leveren de instructie voor je klaargezet. Kies die met de juiste instellingen voor je modem. |
|
Het enige wat de beste man mij vertelde: "Dat weten wij niet, daarvoor moet je het in de Ziggo Community zoeken of googlen..."
Portforwarding heeft niets met ons gesprek te maken.
Ik ben gewoon afgewimpeld door deze man, en vind dit uitermate frustrerend.