1
Vraag
2
Reacties
JeeWeeBee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox DDNS NO-IP.com gebruikersnaam wachtwoord niet geaccepteerd

Dag allemaal,

Ik probeer in mijn connectbox DDNS in te stellen met provider NO-IP.com. De inloggegevens die ik ook gebruik op de site van NO IP (en daar dus werken) worden niet geaccepteerd in de connectbox. Ik krijg continue de melding: De combinatie van gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord is onjuist.

Ik heb zowel geprobeerd mijn e-mailadres als gebruikersnaam van NO IP in te voeren. Ook heb ik het wachtwoord van NO IP voor de zekerheid aangepast. Dit heeft helaas niet mogen helpen.

Heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marinus
Expert
Expert
  • 499Posts
  • 22Oplossingen
  • 194Likes

Ik heb in een ander topic gelezen (beetje oud wel) dat dit (nog steeds) niet werkt in de firmware van de Connectbox (Giga?).

Misschien even zoeken in de community of zoeken naar een programmaatje dat ddns automatisch voor je bijwerkt.

Ik vind persoonlijk ddns van no-ip.com erg duur. Ik gebruik overigens wel de gratis versie. Ik moet nog eens kijke of ik hierbij ook IPv6 = AAAA record kan instellen.

Gratis duckdns.org (en anderen) werken ook prima en zoals gezegd gratis.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marinus
Expert
Expert
  • 499Posts
  • 22Oplossingen
  • 194Likes

Ik heb in een ander topic gelezen (beetje oud wel) dat dit (nog steeds) niet werkt in de firmware van de Connectbox (Giga?).

Misschien even zoeken in de community of zoeken naar een programmaatje dat ddns automatisch voor je bijwerkt.

Ik vind persoonlijk ddns van no-ip.com erg duur. Ik gebruik overigens wel de gratis versie. Ik moet nog eens kijke of ik hierbij ook IPv6 = AAAA record kan instellen.

Gratis duckdns.org (en anderen) werken ook prima en zoals gezegd gratis.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic