Hier gaat al een boel mis in de aansluitingen.
Op de groene kabel zit geen dubbel galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt wat storingen buiten houdt, daarna zit een splitter en dan een wandcontactdoos en nog een niet meer hedendaagse splitter.
je signaal is dan ook laag met de nodige ruis erin en dat is niet vreemd gezien de situatie.
Een Ziggo monteur kan gratis een nieuw AOP plaatsen met een splitter met de eerste korte kabels.
Een modem dient achter die eerste splitter te zitten binnen 3 meter, anders garandeert Ziggo geen goede verbinding.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in dit topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info