Hoe kan inloggen via smartwifi? Krijg foutmelding
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat wil je precies wijzigen?
De pod zelf heeft geen naam.
Is dat de wifinaam? De pod neemt de wifinaam over van het modem.
Werkt het via deze link wel? smartwifiweb.ziggo.nl
Zo nee, dan kun je dat ook in je modem wijzigen: Wifi-netwerknaam wijzigen | Klantenservice | Ziggo
De naam van de wifibooster. De pv omvormer herkent de booster niet meer omdat ik naam heb gewijzigd ivm het koppelen van een printer. Ik kom niet er niet in.
Met de link krijg ik een wit scherm na de inlog poging
Heeft u de PV omvormer opnieuw ingesteld dus de verbinding instellen alsof het de eerste keer is?
Met niet herkennen bedoeld u dat de ssid wifi netwerknaam niet meer zichtbaar is? Mogelijk heeft uw PV problemen omdat voor 2,4 en 5 ghz wifi dezelfde naam wordt gebruikt.
Het meest eenvoudige is inloggen via 192.168.178.1 dat komt in de gegeven link ook aanbod.
Zag de printer het netwerknaam ook niet omdat u aangeeft daarom iets te hebben gewijzigd.
Kan uw smartfoon wel met wifi verbinden heeft u daarmee wel een nieuwe verbinding gemaakt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.