1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
OdetteVermunt

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Connect box verkeerde ophangbeugel

Ik heb vandaag de ontbrekende ophangbeugel voor connect box ontvangen maar volgens mij past hij niet. De box is langer dan de beugel. Is er nog een ander model?

16547884847731179765006977126374.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2442Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @OdetteVermunt

Super onhandig dat je een verkeerde ophangbeugel hebt ontvangen. Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad. De juiste ophangbeugel voor de Ziggo Connectbox is voor je aangevraagd en ontvang je spoedig via Post NL. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6601Posts
  • 239Oplossingen
  • 5183Likes

Dag @OdetteVermunt 

Er zijn nog wel meer modems. Ik denk dat deze voor de SmartWifi modem Giga is en jij een ophangbeugel voor de Technicolor TC7210 zoekt. De Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic en zullen gepaste actie ondernemen. 

En ondertussen: zorg dan dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Zij kunnen dan meteen kijken welk modem je hebt.  Je profielpagina vind je hier.

OdetteVermunt
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds een aantal weken hebben wij de connectbox. Die heeft de technicolor modem vervangen. 

Bedankt voor de tip over mijn profiel, ik heb het aangepast inclusief de modem.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6601Posts
  • 239Oplossingen
  • 5183Likes

@OdetteVermunt Ik zag bij je profiel de Technicolor TC7210 staan, vandaar. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2442Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @OdetteVermunt

Super onhandig dat je een verkeerde ophangbeugel hebt ontvangen. Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad. De juiste ophangbeugel voor de Ziggo Connectbox is voor je aangevraagd en ontvang je spoedig via Post NL.